پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوبی گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این است که می‌توانیم ۳ بازی گروهی را کنار هواداران‌مان باشیم.

سید جلال حسینی در مورد پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوب و پیروزی خوبی بود. فکر می‌کنم برد به موقعی کسب کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی و پاداش‌های بازیکنان پرسپولیس حل شده، خاطرنشان کرد: فعلا که این مسائل و مشکلات درست نشده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قرعه این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: گروه ما، کنار گروه استقلال، سخت‌ترین گروه‌ لیگ قهرمانان آسیا است. خوبی این گروه این است که می‌توانیم ۳ بازی گروهی را کنار هواداران‌مان باشیم.

حسینی در خصوص فشردگی دیدارهای پرسپولیس در ماه اسفند، عنوان کرد: فوتبال همین است، فقط امیدوارم که بتوانیم از این فشار با موفقیت خارج شویم.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی کشورمان برای جام جهانی هم اظهار داشت: تمام تیم‌های آسیایی کار سختی در جام جهانی دارند و ما هم از این قائله مستثنی نیستیم. واقعیت این است که تمام تیم‌های دنیا برای جام جهانی تحت فشار هستند و ما هم همینطور هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)