مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت:‌ حرف‌هايي كه زدم براي بازيكني بزرگتر از منتظري بود و اين بازيكن بايد مراقب حرف‌ زدنش باشد.

سپهر حيدري درباره شكايت باشگاه استقلال اظهار داشت: هيچ وقت به استقلال، واعظ آشتياني و مرفاوي كه افراد لايق و كاربلد هستند بي‌احترامي نكردم و بارها در مصاحبه‌ام حتي قبل از دربي استقلال را ستود‌ه‌ام.
وي افزود: من بعد از بازي به استقلالي‌ها بي‌احترامي نكردم اما جواب دو مصاحبه را دادم كه از سكوت مدافعان پرسپوليس سوء استفاده شده بود. يكي از بازيكنان استقلال كه نمي‌خواهم نامش را بياورم حرف‌هايي را به زبان آورده بود كه واقعا شرم‌آور بود اما منتظري جواب من را داد و گفت حيدري در حد خودش صحبت كند.
اين بازيكن تاكيد كرد: منتظري بايد بداند منظور من او نبود. او كوچكتر از حدي است كه درباره‌اش حرف بزنم. من حرفم به بازيكني بود كه در استقلال بسيار بزرگ است و حرف‌هايي را به زبان آورده بود كه شايسته نبود اما جواب او را بازيكني مثل منتظري بود داد كه برايش متاسفم.

حيدري خاطرنشان كرد: قطعا به ديدار شريفي در كميته انضباطي مي‌روم و اگر لازم باشد درددلم را براي او بازگو مي‌كنم. من حرف بدي نزدم و فقط جواب حمله استقلالي‌ها در مصاحبه‌هايشان قبل از دربي را دادم. حالا نمي‌دانم كه آيا من بايد از استقلالي‌ها ناراحت باشم يا آنها از من.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)