بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: به شخصه از اتفاقاتی که در دیدار مشکی‌پوشان و پرسپولیس رقم خورد ناراحت شدم، شرایط تیم‌های مشهدی باید مثل قائمشهر، انزلی و آبادان شود که هیچ پرچمی جز پرچم تیم شهر خود ندارند.

محمدرضا خلعتبری در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر استقلال تهران اظهار داشت: پس از باخت بدی که در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان رقم خورد عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در برابر استقلال تهران موفق باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: استقلال در نیم‌فصل دوم با شفر نتایج متفاوتی نسبت به نیم‌فصل نخست گرفته و شرایط خیلی خوبی دارد اما باید با برتری در این دیدار شانس خود را برای حضور در جمع مدعیان بالای جدول از دست ندهیم.

خلعتبری تصریح کرد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان شایسته شکست نبودیم، فکرش را هم نمی‌کردیم که در این دیدار نتیجه را واگذار کنیم، آنها فقط یک توپ به دروازه پدیده آوردند و گل شد اما توپ‌های ما توی گل نرفت.

بازیکن باتجربه تیم پدیده با اشاره به اهمیت حضور هواداران فوتبال خراسان در ورزشگاه ثامن خاطرنشان کرد: به شخصه از اتفاقاتی که در دیدار مشکی‌پوشان و پرسپولیس رقم خورد ناراحت شدم. شرایط تیم‌های مشهدی باید مثل قائمشهر، انزلی و آبادان شود که هیچ پرچمی جز پرچم تیم شهر خود ندارند. امیدوارم در روز جمعه و دیدار با استقلال دیگر اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود.

وی در پایان گفت: تمرینات خود را از دو روز قبل استارت زده‌ایم و امیدوارم با آمادگی کامل با استقلال رقابت کنیم. با برد در مقابل استقلال تهران می‌توانیم شکست هفته قبل را به خوبی فراموش کنیم و دوباره روند خوب خود را آغاز کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)