پرسپولیس نیوز: یک کارشناس داوری درباره قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: داور در نیمه اول اندکی تمرکز داشت اما در نیمه دوم همان اندک تمرکز را از دست داد.

جعفر خوش‌رو در باره قضاوت زاهدی‌فر در بازی عصر جمعه دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: داور در نیمه اول اندکی تمرکز داشت اما در نیمه دوم بازی همان اندک تمرکز را از دست داد.

او در ادامه گفت: آمادگی داوری و دانش قوانین لازمه یک داور است، اما اجرای صحیح قوانین در زمین مهم‌ترین اصل قضاوت است.

این کارشناس داوری درباره امتیاز قضاوت زاهدی‌فر به ایسنا گفت: او بر اساس استانداردهای داوری نمره ۷ تا ۷.۴ را در این بازی کسب کرد. من به او نمره ۷.۲ را می‌دهم.

خوش رو درباره قضاوت نیمه اول بازی هم به ایسنا گفته بود:به طور کلی داور در نیمه اول خوب ظاهر نشد. به نظر من سپردن قضاوت چنین بازی به زاهدی فرد کمی زود بود.

او درباره پنالتی ذوب‌آهن هم، اظهار کرد: من چند بار این صحنه را با دقت دیدم. بازیکن پرسپولیس یه لحظه دست بازیکن ذوب آهن را می‌گیرد ولی این صحنه به هیچ وجه خطا نبود. داور اگر قرار باشد این صحنه‌ها را خطا بگیرد، باید در طول بازی ۱۰۰۰ بار اعلام خطا کند. اگر بازی صفر-صفر دنبال می‌شد، داور جرات می کرد این صحنه را خطا بگیرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)