پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار مقابل نفت تهران از بازی با پرسپولیس هم برایمان مهمتر و حساس‌تر است و این مسابقه می‌تواند به شرایط ما در جدول کمک کند.

 گودرز داوودی در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، گفت: همه در بازی پرسپولیس دیدند طی ۲۰-۲۵ دقیقه همه چیز خراب شد. بدشانسی زیادی آودریم.اگر توپ ما در دقیقه یک گل شده بود همه چیز عوش می‌شد. متاسفانه طی ۲۰ دقیقه گل‌های زیادی خوردیم. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و حرفه‌ای است. بعد از آن هم می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم که دیر شده بود. در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن خیلی بازی خوبی انجام دادیم.

وی در مورد اینکه در دریافت توپ مرتکب اشتباه شد و همان صحنه منجر به اخراج موسی کولی‌بالی شد عنوان کرد: در آن دقایق کل تیم از لحاظ روحی بهم ریخته بود. خودم بابت نتیجه بازی عصبانی بودم و انتظار نداشتم چنین  نتیجه‌ای رقم بخورد. به همین خاطر روی ارسال مرتکب اشتباه شدم و بعد آن پنالتی اخراج به وجودآمد. البته خدا را شکر توانستم پنالتی را مهار کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تصمیم داور در اعلام پنالتی درست بود، تصریح کرد: در آن صحنه در حال بلند شدن بودم و ندیدم چه شد. هر کسی صحنه را دیده می‌گوید پنالتی رخ نداد. حتی اگر برخورد هم شده باشد وضعیت به شکلی نبود که پنالتی اخراج اعلام شود.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بازی با نفت تهران از مسابقه با پرسپولیس هم  اهمیت بیشتری دارد.  بازی با نفت مثل یک فینال برای ما می‌ماند. با نفت تهران امتیازمان یکی است و اگر بتوانیم در این بازی برنده شویم شرایط ما بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)