پرسپولیس نیوز: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازی تیم های باشگاهی ایران و عربستان سعودی براساس تصمیم پیشین به مانند گذشته که همه بازیها در زمین بیطرف انجام شد، همچنان در زمین بیطرف برگزار خواهد شد، زیرا تصمیم جدیدی در این مورد گرفته نشد.

‘ویندسون جان’ دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اظهار داشت: تاکنون بحثی در مورد ایران نبوده و هر تغییری که کنفدراسیون آسیا باید انجام دهد براساس قوانین صورت می گیرد و این موضوعی است که براساس قوانین باید انجام داد.
دبیرکل ‘ای.اف.سی’ افزود: اکنون بحثی در ارتباط با موضوع مزبور از سوی فدراسیون فوتبال ایران و عربستان مطرح نشده است.
وی اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث های مرتبط با عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی را بررسی کرده، اما در ارتباط با ایران و عربستان پیشتر توسط کمیته اجرایی و از طریق کمیته رقابت ها مشخص شده است، بنابراین تا زمانی که این تصمیمات تغییر نیافته، کماکان از آنها پیروی می شود.
این مقام ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی این کنفدراسیون در خصوص قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز اعلام کرده که همه بازی ها باید در قالب رفت و برگشت انجام شود و هرگونه تخطی از این تصمیم نیازمند ارجاع آن به کمیته مربوطه برای رسیدگی است.
مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پانزدهم آذر ماه با حضور نمایندگانی از تیم های فوتبال تراکتور سازی ،استقلال، ذوب آهن ، پرسپولیس، در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) برگزار شد.
قرار است رقابتها در چهار گروه چهار تیمی که سه تیم به شکل قطعی و یک تیم در پلی آف تعیین می شود ، از دهه سوم بهمن ماه ۹۶ آغاز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)