روز گذشته هنگامی که جیم هانسن قصد داشت از ساختمان پک که مختص تیم ملی است، بازدید کند درگیری لفظی شدیدی بین خطیر و اوسیانو ‌دکروز رخ داد.

چندروزی بود که جیم هانسن به عنوان نایب رئیس کمیته انضباطی یوفا و مشاور بین‌المللی فیفا به دعوت از مسئولان فوتبال کشور ایران در کشورمان حضور داشت تا از امکانات و شرایط زیرساختی فوتبال ایران بازدید به عمل آورد.

بعداز ظهر روز گذشته وی به همراه خطیر مشاور محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به مجموعه کمپ تیم‌های ملی رفت تا از ساختمان پک بازدید کند. در بدو ورود هانسن و خطیر با اوسیانو دکروز دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی مواجه شد.

کروز به یک باره خطاب به آنها تاکید کرد که اجازه بازدید به هیچ کدامشان نخواهد داد. اول از آنها سؤال پرسید که چه کسانی هستند. خطیر خودش را معرفی کرد و در ادامه هانسن نیز به معرفی خود پرداخت و حتی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به خوبی او را می‌شناسد. باز هم دستیار کی‌روش اجازه ورود به این دو میهمان را نداد.

در همین هنگام خطیر که خود را یک مدیر ایرانی می‌دید و از اینکه یک خارجی اجازه نمی‌دهد وی برای بازدید وارد ساختمان پک شود انتقاد کرد. انتقاد وی اوسیانو را برآشفت و به همین دلیل درگیری شدید لفظی بین طرفین رخ داد. درگیری‌ها به حدی جدی بود که اگر اطرافیان این میهمانان ورود نمی‌کردند چه بسا به درگیری فیزیکی منجر می‌شد.

نماینده فیفا و یوفا به نوعی سرخورده و خواهان ترک کمپ تیم‌های ملی شد. خطیر نیز برای اعاده حیثیت خیلی سریع مسئله را به مسئولان حراست و کمیته اخلاق ارائه کرد. وی شکواییه را تقدیم کرد و به کمیته اخلاق داد تا از این طریق به این مسئله رسیدگی شود.

خطیر در این زمینه تاکید کرد: صحبت خاصی در مورد این اتفاق رخ داده ندارم. چند رسانه با من تماس گرفتند اما من همه مسئله و نتیجه گیری آن را به کمیته اخلاق و حراست سپرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)