پرسپولیس نیوز: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس فقط یک دستاورد برای پرسپولیس به حساب نمی‌آید بلکه این یک موفقیت برای فوتبال ایران است و یک فرصت مهم برای هواداران فوتبال در ایران به شمار می‌رود.

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص شرایط و وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، لقبی که هواداران برای او در نظر گرفته‌اند، تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

برای شروع مصاحبه به بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد بپردازیم که هم در داخل زمین پُرحاشیه بود و هم اینکه خودت در بیرون از زمین در متن حاشیه‌ها بودید.

بله، بازی سنگینی بود و ما واقعاً بازی سختی در پیش داشتیم. این روزها هر تیمی که به ورزشگاه آزادی می‌آید تا مقابل پرسپولیس بازی کند چون می‌داند بازی سختی در پیش دارد دفاعی بازی می‌کند. گسترش فولاد هم از همان ابتدا دفاعی کار می‌کرد و وقتی تیمی دفاعی بازی می‌کند گل زدن به آن سخت می‌شود. البته این موضوع فقط درباره گسترش فولاد نیست بلکه خیلی از بازی‌هایی که ما در ورزشگاه آزادی داریم شرایط همین گونه است. امیدوارم در بازی‌های بعدی شرایط بهتر شود و بتوانیم پیکان را شکست دهیم چون با هر پیروزی می‌توانیم قدم رو به جلویی برای موفقیت و قهرمانی برداریم.

تساوی در لحظات پایانی آیا می‌تواند برای پرسپولیس رضایت‌بخش باشد؟

طبعاً ما نام پرسپولیس را یدک می‌کشیم و تیم بزرگی هستیم که در هر بازی تنها اندیشه ما پیروز شدن است. اما وقتی شرایط مسابقه‌ای مثل بازی با گسترش فولاد را می‌بینیم متوجه می‌شویم که با همه اتفاقاتی که در زمین رخ داد ما تا دقیقه ۹۰ از گسترش فولاد یک گل عقب بودیم و همان گل تساوی‌بخشی که در لحظات پایانی زدیم می‌تواند باعث خشنودی ما شود چون نباختیم هر چند که در آن بازی فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد اما آن بازی هر چه بود تمام شد و ما باید به بازی بعدی فکر کنیم.

با اینکه روی نیمکت بودی اما اتفاقاتی در کنار زمین رقم خورد که در متن اتفاقات قرار گرفتی هر چند که بعد از آن لقب “با تعصب” و “باغیرت” را از هواداران دریافت کردی.

به هر حال برای من خیلی مسرت‌بخش است که هواداران لقب باتعصب را به من می‌دهند اما در آن شرایط یکسری اتفاقات افتاد که شاید من فکر می‌کنم حرکاتم در کنار زمین عادی بود خوشحالم که هواداران چنین لقبی به من داده‌اند اما واقعیت را باید بگویم وقتی شما روی نیمکت هستید و اتفاقات داخل زمین را می‌بینید خیلی بیشتر عصبانی می‌شوید چون کاری از دستتان برنمی‌آید. در آن شرایط من احساس می‌کردم که بازیکنان گسترش فولاد وقت‌کشی می‌کنند و منی که روی نیمکت نشسته بودم را خیلی عصبانی کردند.

صحبت از نیمکت کردی. آیا از نیمکت‌نشینی خسته نشدی؟

شاید شما خبرنگاران می‌بینید که من نیمکت‌نشین هستم اما من به عنوان یک فوتبالیست نگاه حرفه‌ای به این شرایط دارم و از زاویه دیگری این موارد را می‌بینم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم که در یک باشگاه بزرگ فعالیت می‌کنم و برای من افتخار است که جزئی از باشگاه پرسپولیس هستم. باور کنید نیمکت‌نشینی هم در این تیم برای من احساس غرور و افتخار دارد هر بازیکنی آرزو دارد روزی در تیم بزرگ پرسپولیس فعالیت کند.

اما به هر حال هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی خسته می‌شود.

من به عنوان یک فوتبالیست سعی می‌کنم که نگاه حرفه‌ای‌تری به این مسائل داشته باشم و تنها کاری که از دست من برمی‌آید این است که سخت تمرین کنم و بجنگم نگاه من به آینده است تا بتوانم پیشرفت بیشتری داشته باشم و مطمئن وقتی فرصت بازی کردن به من رسید بهترین عملکرد را از خودم نشان خواهم داد.

برانکو هم با پرسپولیس تمدید کرد. در این باره چه صحبتی داری؟

به نظر من تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس فقط یک دستاورد برای پرسپولیس به حساب نمی‌آید بلکه این یک موفقیت برای فوتبال ایران است و یک فرصت مهم برای هواداران فوتبال در ایران به شمار می‌رود. برانکو مربی بزرگ و شناخته شده‌ای است و می‌توانم بگویم که او بهترین مربی برای پرسپولیس، بازیکنان و هوادارانش است. همه بازیکنان ارتباط خوبی با او دارند و خواسته‌هایشان را به او می‌گویند دیدید که پرسپولیس در ایران قهرمان شد و در آسیا هم نتایج خوبی گرفت. باید اعتراف کنم که در نتایج خوب پرسپولیس برانکو سهم بسزایی داشته است.

تکلیف خودت چیست؟ آیا با پرسپولیس تمدید می‌کنی؟

فکر نمی‌کنم مشکلی در این باره وجود داشته باشد من از حضور در پرسپولیس رضایت دارم و باید ببینیم مدیران و مربیان در این باره چه نظری دارند اما من مشکلی ندارم. حتی همسرم را هم به ایران آوردم تا ثابت کنم که مشکلی با زندگی در تهران ندارد. در کل در مورد بندهای قرارداد هم بحثی اگر باشد مدیر برنامه‌هایم حرف می‌زند و مشکلی وجود ندارد. من، پرسپولیس، تهران و ایران را دوست دارم و مشکلی برای تمدید قرارداد نخواهم داشت.

از رقابت با بیرانوند بگو و اینکه شرایط رقابتت با او چطور است؟

درباره او باید بگویم که علیرضا یک جوان خوب است که با هم رقابت سالمی داریم او دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس است و در رابطه ما دو نفر فقط احترام وجود دارد حتی وقتی تمرین می‌کنیم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. معتقدم که بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و امیدوارم روز به روز بهتر شود تا به روزهای خوب برسد.

اینکه تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاع محض انجام می‌دهند و اصطلاحاً اتوبوسی دفاع می‌کنند کار را برای شما سخت نمی‌کند؟

صادقانه باید بگویم که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هر تیمی با ما رقابت دارد مجبور است که دفاع کند و با سیستم دفاعی مقابل ما به زمین می‌آید به خصوص اینکه در ورزشگاه آزادی بازی داشته باشیم. این یک واقعیت است که هم تیم‌ها برای دفاع کردن مقابل ما حاضر می‌شوند و هر تیمی که در آزادی به میدان می‌رود به یک امتیاز فکر می‌کند و وقتی یک امتیاز را می‌گیرد انگار برنده شده است. آنها خیلی دفاعی بازی می‌کنند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. در این چند وقت چه در ورزشگاه آزادی و چه در خارج از خانه شاهد بودیم که رقبا با سیستم دفاع چند لایه به مصاف ما می‌آیند که شاید این مسأله طبیعی باشد.

مهدی طارمی هم از پرسپولیس جدا شد و به الغرافه قطر رفت در این باره چه صحبتی داری؟

من دو سالی است که در پرسپولیس هستم و به خوبی مهدی را می‌شناسم. واقعاً در این مدت گل‌های مهمی برای پرسپولیس زد و دو گل تأثیرگذار هم برای تیم ملی ایران زد که نقش زیادی در صعود این تیم به جام جهانی داشت باید اعتراف کنم که ما به حضور چنین بازیکنی در پرسپولیس نیاز داشتیم اما فوتبال حرفه‌ای همین است و بازیکنان ستاره هم جدا می‌شوند. خوشبختانه در حال حاضر گلزن خوبی مثل علی علیپور داریم که آقای گل است و ما به چنین مهاجمی نیاز داریم. منشا هم گلزن خوبی است و ما منتظر گلزنی‌های او هستیم. یادمان هست که منشا در لیگ قهرمانان آسیا چه گل‌های حساسی زد و باید به او و علیپور اعتماد کنیم تا روزهای آینده برای پرسپولیس بهتر باشد.

به عنوان سؤال پایانی چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس قهرمان لیگ شود؟

صد درصد قهرمان می‌شویم! البته باید بگویم که شوخی کردم چون از حالا نمی‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم اما واقعاً حسی که من دارم این است که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. ما بهترین تیم لیگ ایران و شایسته‌ترین تیم برای تکرار عنوان قهرمانی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)