پرسپولیس نیوز :پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در تمام خطوط بهترین بازیکنان را دارد و شکست دادن این تیم سخت و بعید است.

پایان رافت  در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به دیگر تیم‌های لیگ برتر نوسان کمتری داشت و توانسته تا هفته سوم صدر جدول را با ۳ پیروزی به دست آورد. پرسپولیس ۷ بازیکن تیم ملی دارد و برانکو دستش برای پیروزی‌های پیاپی باز است.

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل نفت هم بازی خوبی را ارائه داد و به نظر من استحقاق پیروزی را داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت:‌ سیاه‌جامگان تیم خوبی است مخصوصا که این فصل تیمش هم تقویت شده اما نمی‌تواند مقابل پرسپولیس عرض اندام کند. پرسپولیس در تمام خطوط بهترین بازیکنان را دارد و شکست دادن این تیم سخت و بعید است.

رافت در مورد دیدار پرسپولیس با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در عمان با این تیم بازی دارد. الاهلی بازیکنان خوبی خریده است و برای این دیدار آماده است. پرسپولیس هم قطعا شایسته بوده که در جمع ۸ تیم برتر آسیا حضور دارد. بازیکنان پرسپولیس اگر کمی دقت کنند از این مرحله هم عبور خواهند کرد.

وی در مورد عصبانیت منشا از دیگر بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه به او پاس نمی‌دهند، گفت: یک بازیکن حرفه‌ای هیچ‌وقت چنین حرفی را نمی‌زند. هافبک‌های پرسپولیس خط حمله را به خوبی تغذیه می‌کنند و حق نیست اگر منشا این حرف را زده باشد. اگر به او توپ نمی‌دهند، برود توپ بگیرد. این وظیفه مهاجم است که جای‌گیری کند تا به او توپ بدند. فکر نکنم منشا این حرف را زده باشد چون یک آماتور می‌گوید به من پاس نمی‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)