پرسپولیس نیوز : عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس گفت: کارهای مثتی در جهت پرداخت بدهی های باشگاه به ژوزه مانوئل انجام شده است و این موضوع به زودی حل می شود.

محمدرضا زادمهر درباره اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که اسامی جدید مدیران باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا آنها بتوانند راهکارهای و استراتژی های خودشان را برای حل و فصل مشکلات باشگاه پرسپولیس ارایه دهند. امیدوارم این اعضا بتوانند نشان دهنده توانایی زیادی در برآورده کردن مشکلات خود دارند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا نگران محرومیت این باشگاه  از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بدهی شان به ژوزه نیستند گفت: موضوعات اینچنینی را در مقطعی که در هیات مدیره حضور داشتم بارها و بارها دنبال کردیم. با توجه به میزان بدهی باید بگویم بهتر است نهادهای مختلف، کمک لازم را انجام دهند تا مشکلات تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس حل شود. من فکر می کنم مشکلات مربوط به این پرونده حل خواهد شد و مشکلی از این جهت به وجود نخواهد آمد.

 

وی درباره نتایج اخیر پرسپولیس در لیگ برتر نیز تصریح کرد: باید بگویم در بهترین شرایط ممکن حضور دارند. این تیم می تواند با اقتدار به قهرمانی برسد. فقط نباید سهل انگاری کنند و امتیازات را به راحتی از دست بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)