پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال بادران تهران،‌گفت: تیم ما هم در سطح خودش و در لیگ دسته اول مثل پرسپولیس در لیگ اول فوتبال هجومی را ارائه می‌دهد.

محمد ربیعی، درمورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و اینکه این مسابقه می‌تواند یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمر مربیگری او باشد، گفت: من به این مسابقه اینگونه نگاه نمی‌کنم زیرا ۷-۶ سال پیش با تیم دسته دومی سایپا مهر مقابل استقلال تهران هم قرار گرفتیم و یک بازی خوب و روان انجام دادیم. آن مسابقه در ۹۰ دقیقه مساوی شد و ما در وقت‌های اضافه گل خوردیم و باختیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم خوبی است که به هارمونی مناسبی رسیده، البته ما هم تیم خوبی هستیم و به بازیکنانم ایمان دارم، می‌خواهیم از اعتبارمان دفاع کنیم و بازی خوبی را ارائه خواهیم کرد.

سرمربی بادران درمورد اینکه به پیروزی در این بازی مقابل پرسپولیس فکر می‌کند یا نه اظهار داشت: در جام حذفی یک طرف برد و یک طرف باخت است، ما هم تا رسیدن به این مرحله سختی کشیده‌‌ایم؛ ضمن اینکه ۱۷ بازی در لیگ یک انحام داده‌ایم به همین دلیل و به خاطر سختی‌هایی که کشیده‌ایم این مسابقه برای ما پراهمیت است.

ربیعی در مورد اینکه تیمش ۲۷ گل در نیم فصل اول زده و دقیقا تعداد گل‌هایش با گل‌های پرسپولیس در لیگ برتر برابر است عنوان کرد: کیفیت و نوع سبک هر دو تیم به فوتبال تهاجمی نزدیک است. بادران در سطح خودش و در لیگ خودمان هجومی بازی می‌کنیم و پرسپولیس هم در لیگ برتر و در سطح بالاتری تهاجمی بازی می‌کند قطعا این مسابقه می‌تواند تاکتیکی و پرچالش باشد.

وی درمورد اینکه علت انتخاب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از پرسپولیس گفت: ما میزبان بودیم و می‌توانستیم ورزشگاه تختی را هم انتخاب کنیم اما بنا به برخی دلایل و برای اینکه این مسابقه برای مردم هم جذابیت بیشتری داشته باشد ترجیح دادیم در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم. مجموعه عظیم بادران سال‌ها در فوتبال هزینه کرده است و این مسابقه می تواند یک بازی جذاب شود.

سرمربی بادران درمورد اینکه نقطه ضعف پرسپولیس را در کجا می‌داند، گفت: من به برانکو تبریک می‌گویم، او یک تیم خوب ساخته است به نظر من پرسپولیس بهترین تیم دهه اخیرش را در اختیار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)