پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان نشست خبری به برانکو ایوانکوویچ کنایه زد.

بعد از پایان نشست خبری شفر سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران و در حالی که با آنها به صورت خودمانی گفت‌وگو می‌کرد، خطاب به یکی از مسئولان سازمان لیگ و در حالی که عکس برانکو را روی جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی می‌دید، گفت: ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است! آنقدر مسئله جبارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود.

وی افزود: چطور می‌شود وحید امیری روی بدن بازیکن حریف پایش را گذاشت، اما هیچ کس به آن توجه نکرد. چرا برانکو این موضوع را در مصاحبه‌اش اعلام نکرد؟

شفر در حالی که می‌خندید و چای می‌نوشید تأکید کرد: تلویزیون مرتب خطای جبارف را در طول هفته گذشته نشان داد و برایم جالب است با این خطای غیرعمد او را محروم کردند، اگر یک بازیکن هم با مشت به صورت بازیکن حریف بزند و خودش هم بگوید این کار را کردم، آن وقت معلوم نیست با او چگونه برخورد کنند.

به گزارش فارس، سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: شما مرتب در رسانه‌ها به موضوع جبارف اشاره کردید ولی هیچ کس خطای امیری را ندید و روی آن مانور نکرد.

در ادامه مدیر رسانه‌ای استقلال به شفر گفت: شما وقتی در اینجا صحبت می‌کنید این صحبت ها در رسانه‌ها نوشته می‌شود که شفر با تعجب گفت: جداً؟ ایرادی ندارد!

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه روز جمعه به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)