پرسپولیس نیوز : تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف تدارکاتی برابر تونس با شکست مواجه شد.

 تیم‌های ملی فوتبال تونس و ایران از ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته (جمعه) در ورزشگاه رادس به مصاف هم رفتند که میزبان با تک گل دقیقه ۷۱ به برتری یک بر صفر دست یافت.

این گل روی اشتباه میلاد محمدی و پس از برخورد توپ به پایش وارد دروازه ایران شد. مهاجم تیم ملی تونس روی اشتباه عجیب روزبه چشمی و پژمان منتظری از این دو مدافع عبور کرد اما علیرضا بیرانوند مقابل او ایستادگی کرد و در شرایط تک به تک ضربه او را برگرداند اما در ربیاند توپ به محمدی خورد و وارد دروازه شد تا طلسم نباختن تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ۳۷۱ روز شکسته شود.

تیم ملی ایران آخرین بار مقابل تیم ملی عراق در دیاری دوستانه در تاریخ ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۵ شکست خورده بود.

در این دیدار تدارکاتی که در ورزشگاه رادس شهر تونس برگزار شد دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم ایران ۶ تعویض انجام داد و سامان قدوس به جای مسعود شجاعی، کاوه رضایی به جای رضا قوچان نژاد، امید ابراهیمی به جای علی کریمی، پژمان منتظری به جای محمد رضا خانزاده، مهدی ترابی به جای کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش به جای وحید امیری به بازی آمدند.

در نیمه دوم شاگردان کارلوس کی‌روش موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند اما با بی دقتی و بدشانسی این توپ‌ها وارد دروازه تیم تونس نشد.

همچنین علیرضا بیرانوند و علیرضا جهانبخش از تیم ایران هم با کارت زرد داور بازی روبرو شدند.

ترکیب تیم ملی فوتبال تونس: فاروق بن مصطفى، دیلان برون، یوهان بن علوان، یاسین مریاح، علی معلول (۵۳ – اسامه حدادی)، إلیاس السخیری، أمین بن عمر (۴۶- انیسه بدری)، فرجانی ساسی، سیف الدین الخاوی (۴۶- فخرالدین بن یوسف)، نعیم السلیتی (۶۳- یاسین خنیسی) و وهبی الخزری (۸۰- سرفی باسم).

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده (۵۶- پژمان منتظری)، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی (۵۶- امید ابراهیمی)، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی (۴۶- سامان قدوس)، کریم انصاری‌فرد (۷۵- مهدی ترابی)، وحید امیری (۷۶- علیرضا جهانبخش) و رضا قوچان‌نژاد (۵۶- کاوه رضایی).

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)