مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: براي خارج كردن حقيقي از جو بازي سر او فرياد زدم و شوك خوبي وارد كردم.

شيث رضايي درباره ديدار مقابل ابومسلم اظهار داشت: بازي خوبي بود و بايد اين ديدار را مي‌برديم. ابومسلم با روحيه جنگندگي مقابل ما ظاهر شد.
وي افزود:‌ طبيعي است كه پرسپوليس داراي نوسان باشد چون در نيم فصل اول بعضي از بازيكنان آزمايش شدند، اما مزد زحمات خودمان را در نيمه دوم گرفتيم و بازي را برديم.

رضايي در مورد درگيري‌اش با حقيقي در حين مسابقه گفت: كرانچار بين نيمه من را صدا كرد و گفت “حقيقي را از جو بازي خارج كن. ” به همين خاطر به او شوك وارد كردم و سر او فرياد زدم كه خوشبختانه حقيقي هم از جو خارج شد و هم تمركز زيادي پيدا كرد.
وي افزود:

در فوتبال اين موضوع امري طبيعي است و مسئله خاصي نيست. با عليرضا رفيقم، اما به من حق بدهيد براي اينكه تيمم شكست نخورد اين كار را انجام دهم. خوشبختانه نه من از او ناراضي‌ام و نه او از من ناراضي است، چون هر 2 نفر حرف يكديگر را گوش داديم.
رضايي افزود:‌ وظايفي در زمين دارم كه بايد به خوبي پياده كنم و مطمئن باشيد پايم را از گليمم درازتر نمي‌كنم. البته هيچ موقع با بازيكنان بزرگتر از خودم مثل كريم باقري اين كارها را نمي‌كنم، اما بازيكناني كه اسير جو بازي شوند را راهنمايي مي‌كنم.

وي ادامه داد:‌ اين برد را به هواداران تبريك مي‌گويم. درست است كه تعدادشان در ورزشگاه كم بود، اما مطمئنم ميليون‌ها نفر در خانه منتظر پيروزي ما در اين ديدار بودند. اميدوارم با گرفتن اين 3 امتياز آرامش خوبي در نيم فصل داشته باشيم تا با تمركز و يكدلي بيشتر به نيم فصل دوم برويم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)