مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: طبق صحبتهایی که با دایی و کاشانی داشتم به تعهدم پایبندم. با پرسپولیس قرارداد دارم و طبق قراردادم با این تیم در تمرینات حضور یافتم.

“مهدی شیری” اظهارداشت: به خاطر به وجود نیامدن بعضی از شبهات در تمرینات پرسپولیس حضور یافتم و خودم با مسئولان تیم تماس گرفتم تا بدانم وضعیتم چطور است. آنها هم گفتند طبق قراردادت با این تیم، دایی خواهانت است با آنکه از 2، 3 تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما به این تیمها اعلام کردم که اولویت نخستم پرسپولیس است اول با این تیم باید مذاکره کنم اگر به توافق نرسیدم تیم بعدی را معرفی می کنم.


وی در خصوص یارگیری و جذب بازیکنانی نظیر نوری، فشنگچی و… و رقابت فشرده در پرسپولیس افزود: پارسال هم با حضور بازیکنانی نظیر باقری و بائو رقابت فشرده‌ای در پرسپولیس برقرار بود اما خدا را شکر به مرور زمان توانستم نظر دایی را جلب کنم و جزو نفرات اصلی تیم شوم.


این بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند جزو بهترین نفرات لیگ هستند و به نظرم انتخاب دایی برای جذب این بازیکنان درست بوده اگر بازهم نفرات جدید جذب شوند حتم بدانید هم در لیگ و هم در بازیهای آسیایی می‌توانیم مدعی شویم.

شیری خاطرنشان ساخت: تمام تفکراتی دایی معطوف مسابقات آسیایی است که این نوید یک تیم پرقدرت را در آسیا می‌دهد باید در آسیا خودمان را مدعی نشان بدهیم. هدف پرسپولیس حضور در جام باشگاههای جهان است و ما برای رسیدن به این امر مهم  تلاش می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت برادرش مجتبی با پرسپولیس افزود: مجتبی با پرسپولیس قرارداد دارد و طبق قراردادش باید در پرسپولیس بماند مگر اینکه باشگاه رضایتنامه وی را صادر کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)