مربی تیم فوتبال پیکان گفت: امسال هدف ما ثبات در لیگ است اما در کنار آن بتوانیم سهمیه آسیایی هم بگیریم ، خیلی خوب می‌شود.

مجید صالح، در خصوص حضورش در کلاس‌های پیشرفته مربیگری و رفتن در تمرین پرسپولیس، گفت: ما در کلاس‌های پیشرفته و حرفه‌ای مربیگری آسیا شرکت کردیم و بر اساس برنامه آقای فلمینگ مدرس خارجی این دوره باید در تمرینات یک تیم حرفه‌ای حاضر می‌شدیم. دوره قبل به تمرین پیکان رفتیم و این دوره هم با هماهنگی که از سوی برانکو انجام شد به تمرین پرسپولیس رفتیم تا یک جلسه تمرینی این تیم را بررسی کنیم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید، افزود: به نظرم پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیت خوبی هم دارد. به هر حال شرایط پایدار، وضعیت خوب، حضور بازیکنان تراز اول، کادر فنی بادانش و امکانات باشگاه همگی دست به دست هم داده تا وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی خوب باشد.

صالح در خصوص اینکه برخورد برانکو با مربیان حاضر در تمرین چطور است، افزود: برانکو استقبال خوبی از ما انجام داد و به قول خودش همه آنچه که در برنامه داشت را در تمرینات انجام داد و چیزی را مخفی نکرد. ما هم از تمرینات این تیم الگوبرداری کردیم و موارد موردنظر را نوشتیم. کلاس‌های ما امروز به پایان رسید اما این دوره شامل ۶ دوره آموزش مربیگری است.

مربی تیم پیکان در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: وضعیت پیکان نسبت به دوره قبل بهتر شده اما ما در گل زدن و نتیجه‌گیری خیلی موفق نبودیم و توفیق زیادی نداشتیم. امتیازاتی هم به این دلیل دادیم اما باید بگویم که بازیکنان مستعدی داریم و مدام در حال کار کردن هستیم تا بهتر شویم.

وی ادامه داد: مشکل ما در زدن ضربات آخر است اما در نظر بگیریم که محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها هم کمی کار ما را سخت کرد به طوری که در چند بازی آخر دور رفت حتی مجبور شدیم ترکیب تیم را عوض کنیم. البته در نظر بگیرید که ما در دور رفت هم در ۵ بازی اول نتایج خوبی نگرفتیم اما بعد از آن شرایط بهتر شد. به هر حال ما با امید زنده هستیم و بیشتر کار می‌کنیم تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

صالح در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، اظهار داشت: امسال هدف ما ثبات در لیگ است اما در کنارش اگر بتوانیم سهمیه آسیایی هم بگیریم خیلی خوب می‌شود. به جز تیم پرسپولیس که بارش را بسته از تیم دوم تا تیم دهم همگی شانس کسب سهمیه دارند و اختلاف امتیاز ۵-۶ امتیاز بیشتر نیست. ما هم تلاش می‌کنیم بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)