پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در دیدار هفته بیست‌وسوم خود مقابل صنعت نفت در خارج از خانه به برتری رسید تا صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان خود عبور کند.

گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۳ و علی علیپور در دقایق ۲۷ و ۵۴ به ثمر رساندند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:داود نوشی‌صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده (حسین ساکی- ۵۹)، سعید لطفی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم (میلاد جهانی – ۶۱)، حامد پاکدل، محمد شادکام (طالب ریکانی – ۵۲) و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی (کمال کامیابی‌نیا – ۸۲)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (بشار رسن – ۷۶)، وحید امیری، علی علیپور (احمد نوراللهی – ۸۴) و گادوین منشا.

نیمه اول
دقیقه یک:
 کرار جاسم وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و به زمین خورد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه در ادامه به او تذکر جدی داد.

دقیقه ۱۳: وحید امیری از سمت چپ ارسالی روی تیر دوم صنعت نفت داشت که فرشاد احمدزاده بدون معطلی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۱۷: گادوین منشا پشت محوطه جریمه صنعت نفت با حرکتی فردی خط دفاعی این تیم را به هم ریخت و پاسی به وحید امیری داد. ارسال این بازیکن ضربه سر منشا را به همراه داشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۲۳: حامد پاکدل ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که پیش از استفاده بازیکنان صنعت نفت، بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: علی علیپور پشت محوطه جریمه شوتی سنگین به سمت دروازه صنعت نفت زد که دفع ناقص نوشی‌صوفیانی نتوانست مسیر توپ را ببندد و این توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۳۳: ارسال روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر ناقص پرسپولیسی‌ها همراه بود و در ادامه مدافعان صنعت نفت توپ را به کرنر زدند.

دقیقه ۴۳: وحید امیری بار دیگر ارسالی روی دروازه صنعت نفت داشت که نوشی صوفیانی در خروج اشتباه کرد و پرسپولیسی‌ها توپ را به منشا رساندند، اما مدافعان نفت اجازه ندادند او به سمت دروازه ضربه‌ای بزند. ضربه برگشتی هم توسط بازیکنان پرسپولیس راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۴: وحید امیری ارسالی زمینی روی دروازه صنعت نفت داشت که علی علیپور توانست اولین حمله خطرناک پرسپولیس در نیمه دوم را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۵۹: شوتی نه چندان محکم از سوی پریرا به سمت دروازه پرسپولیس شلیک شد که بیرانوند توپ را در دو مرحله به آغوش کشید.

دقیقه ۶۲: حسین بغلانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۰: توپی که پشت محوطه جریمه برای حسین ماهینی فراهم شده بود، با ضربه آرام این بازیکن همراه شد تا نوشی‌صوفیانی به راحتی توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۷۷: بشار رسن به محض ورود به زمین، حرکتی انجام داد و ضربه‌ای به سمت دروازه صنعت نفت نواخت که دروازه‌بان این تیم تن به کرنر داد.

دقیقه ۷۸: مگنو باتیستا با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۸۰: میلاد جهانی ارسال خطرناکی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند توپ را مشت کرد.

دقیقه ۸۱: گادوین منشا پاسی را برای علیپور ارسال کرد که این بازیکن پس از عبور از مدافع مستقیم خود توپ را بار دیگر به منشا داد، اما در نهایت ضربه مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: سیدجلال حسینی با کارت زرد داور جریمه شد.

پرسپولیس با برتری در این بازی ۵۴ امتیازی شد تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند و به قهرمانی نزدیک‌تر شود. صنعت نفت نیز با ۲۹ امتیاز در رتبه نهم جدول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)