مدیرعامل سپاهان گفت:فردا یا پس فردا اسامی نفرات ورودی و خروجی سپاهان در نیم فصل را علنی اعلام می کنیم.

محسن طاهری در رابطه با شکست سپاهان مقابل نفت و کنار رفتن از جام حذفی اظهار داشت: با اینکه تیم ما خیلی خوب بازی کرد و هواداران نیز حمایت خوبی داشتند، متاسفانه نتیجه را از دست دادیم. از ابتدای بازی روند رو به جلوی سپاهان را دیدیم اما همه چیز علیه سپاهان رقم خورد تا هواداران مغموم و ناراحت ورزشگاه را ترک کنند.

وی افزود: در پایان بازی تصاویری را دیدیم که واقعا ناراحت کننده بود. حق سپاهان باخت نبود و به همین دلیل بیش از حد هواداران ناراحت بودند. فوتبال امروز روی بدش را به ما نشان داد و مشخص شد که هر تیمی خوب بازی کند، برنده بازی نیست. خدا را شکر تماشاگران ما با توجه به اینکه تیم خوب بازی می کند، استقبال خوبی هم می کنند و در چند بازی اخیر ورزشگاه را پر کرده اند. هواداران درک می کنند که جوانگرایی در این تیم صورت گرفته و باید حمایت کنند.

مدیرعامل سپاهان درباره اعتراض های علی دایی کنار زمین که باعث تاخیر چند دقیقه ای در زدن ضربه پنالتی حاج صفی شد، تصریح کرد: قطعا این اتفاقات تمرکز حاج صفی را برهم زد تا آن پنالتی را بیرون بزند. این کارها غیرحرفه ای بود و متاسفانه تمرکز بازیکنان ما را برهم زد. شرایط برای ما طوری رقم خورد که اگر اعتراض های کنار زمین نبود،‌ شاید نتیجه دیگری به دست می آمد. به نظر ناظران بازی باید پاسخ بدهند که چرا مربی تیم حریف اینقدر تاخیر در طول بازی به وجود آورد. من که در جایگاه هستم و قدرت اجرایی کنار زمین ندارم.

طاهری درباره جذب بازیکنان جدید گفت: تا به حال جلال عبدی را از استقلال خوزستان قرارداد امضا کردیم. با نظر ویسی مذاکراتی را با چند بازیکن دیگر هم داشتیم. امیدوارم آن نفراتی که ویسی مدنظرش است، جذب کنیم. انشاالله فردا یا پس فردا اسامی نفرات ورودی و خروجی سپاهان در نیم فصل را علنی اعلام می کنیم. جلسه ای با ویسی خواهیم داشت و در این جلسه به وفاق می رسیم تا این لیست به صورت کامل اعلام شود.

وی در رابطه با مذاکره محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان با سپاهان بیان داشت: وضعیت این بازیکن هم نامشخص است. همانطور که گفتم بعد از جلسه با سرمربی تیم روز یکشنبه مسائل پیرامون این بازیکنان را رسمی اعلام می کنیم.

مدیرعامل سپاهان در واکنش به شایعه حضور خلیل زاده در پرسپولیس و رسانه ای شدن لیست برانکو گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. این را بگویم که ما اصلا تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از سوی پرسپولیس نداشتیم که بخواهیم روی آن صحبت کنیم. حالا ما بیاییم و قیمت روی این بازیکن بگذاریم و بگوییم 100 میلیارد اما وقتی پیشنهادی نیامده، درست نیست. مسئولان پرسپولیس هم به این مساله واقف هستند که اگر پیشنهادی بدهند، ما مخالفت می کنیم.

طاهری در پایان افزود: من هم می توانم به مسئول رسانه ای سپاهان بگویم که نام 50 بازیکن را اعلام کند و بگوید در لیست سپاهان هستند. این کارها درست نیست. قطعا این کار حرفه ای نیست. وقتی با کسی صحبت نکردند و درخواستی هم ندادند، نام بازیکنان اصلی یک تیم دیگر را نباید اعلام کنند، فقط به واسطه اینکه تیمشان یک تیم خاص است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)