پرسپولیس نیوز: بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: من احساس می‌کنم زمانی که در فاز حمله قرار می‌گیریم ، در بحث دفاعی به مشکل می‌خوریم و می‌شود گفت که به خاطر تغییراتی است که در ترکیب رخ داده است.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی دوستانه ایران مقابل ونزوئلا اظهار داشت: به نظرم تیم ونزوئلا از نظر کیفیت متوسط و رو به پایین بود و تیم‌قدرتمندی مقابل ما بازی نکرد که بخواهد تیم ملی‌ ایران را محک بزند. ولی آن چیزی که مهم است هر بازی ترکیب تیم ملی تغییر می‌کند، به هر حال فکر می‌کنم دلیلش این باشد که فشار مسابقات در جام جهانی بسیار زیاد است و اگر هم حریفانی مثل ونزوئلا برای بازی دوستانه در نظر گرفته می‌شود این است که از بازیکنان جوان هم استفاده شود تا با توجه به  فشار تمرینات  تمام نفرات برای جام جهانی آماده شوند.ولی من فکر نمی‌کنم ونزوئلا حریفی بود که بخواهد ایران را اذیت کند.

وی در ادامه افزود: تیم ونزوئلا نیم ساعت آخر تیم ملی ایران را تحت فشار قرار داد و به دنبال این بود که یک گل خورده را جبران کند اما من احساس می‌کنم زمانی که در فاز حمله قرار می‌گیریم در بحث دفاعی به مشکل می‌خوریم و می‌شود گفت که به خاطر تغییراتی است که در ترکیب رخ داده است، مطمئناً آقای کی‌روش به دنبال این است که از همه نفرات استفاده کند تا نفرات خوبی را به جام جهانی ببرد.

طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در خصوص اینکه در حال حاضر دروازه‌بانان تیم ملی ایران در چه وضعیتی قرار دارند، اظهار داشت: به نظر من گلر اول باید بیرانوند باشد چون در حال حاضر نسبت به دروازه‌بان‌های  لیگ برتر شرایط بهتری دارد، من احساس می‌کنم که بین گلر دوم و یا سومی که قرار است دعوت بشوند رقابت زیاد باشد ،ولی در حال حاضر با توجه به شرایط و بضاعتی که داریم دروازه‌بانان خوبی در اختیار داریم.

طباطبایی در پاسخ به این موضوع که به نظر شما بهتر نیست که از تیم‌های قدرتمندی نظیر برزیل یا آرژانتین یا آلمان برای بازی تدارکاتی استفاده شود، گفت: دور قبل تیم‌هایی بودند که می خواستند با تیم ملی ایران بازی کنند ولی ما رغبتی برای بازی کردن با تیم‌های بزرگ نداشتیم اما الان نمی‌دانم چه داستانی هست و چه اتفاقاتی افتاده که خیلی سخت می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی بزرگی را در نظر بگیریم، مطمئناً بعد از جام جهانی همه چیزمشخص می شود و امیدوارم که مسئولان فوتبال بازی‌های خوبی را قبل از جام جهانی در نظر بگیرند.

هادی طباطبایی در پایان در خصوص کمک کردن به زلزله زدگان کرمانشاه و اتفاقات رخ داده گفت: اتفاقی که افتاد واقعاً بسیار ناگوار بود، وقتی اتفاق بدی برای هموطنانمان رخ می‌دهد مطمئناً همه عزیزان حساس می‌شوند و به دنبال این هستند که کمک کنند. هرچقدر هم که درگیر کارهای شخصی و روزمره باشیم باید به دنبال این باشیم که هرکاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم. من با توجه به توانم و کاری که از دستم بر می‌آمد سعی کردم به این عزیزان کمکی کرده باشم و احساس می‌کنم کوچکترین کاری است که می کنم ، باید دست در دست هم دهیم تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود و امیدوارم هیچوقت برای خانواده ایران از این اتفاقات رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)