جمعه 16 اسفند :(13:38)

ناراحتی تماشاگران برایم عذاب آور است/ با کمال میل به کمیته انضباطی می روم

مرجع خبري پرسپوليس: مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در دوران حضورم در فوتبال ايران به من كم تهمت زده نشده است.

احمد‌رضا عابدزاده درباره احضار به كميته انضباطي تصريح كرد: با كمال ميل به ديدار شريفي مي‌روم تا بتوانم دروغگو‌ها را معرفي و پاي آنها را به كميته انضباطي باز كنم. اين خواسته من از رئيس كميته انضباطي است. آنهايي كه دروغ مي‌نويسند تا ذهن هواداران خراب شود را شناسايي كرده‌ام. مي‌دانم كه مي‌ترسند خودشان را به من نشان دهند تا با آنها برخورد كنم به همين خاطر پايشان را به كميته انضباطي باز مي‌كنم.
عابدزاده ادامه داد: در طول مدت خدمتم به فوتبال ايران مخصوصا زماني كه دچار بيماري شدم به من كم تهمت نزدند اما به هيچكدام از آنها توجه نداشتم.
عابدزاده خاطرنشان كرد: نمي‌دانم افرادي كه از من شكايت كردند سر تمرين مي‌آيند يا خير. اما حتما بايد آنها را در كميته انضباطي ببينم. من از خبرنگاراني كه سر تمرين مي‌آيند خواستم نماينده آن رسانه‌ را به من معرفي كنند. آنها از قول من دروغ نوشتند و من را مقابل ساير اعضاي كادر فني قرار دادند.
مربي دروازه بانان پرسپوليس يادآور شد: من زحماتم را براي فوتبال ايران كشيده‌ام. بعد از سال ها با تيم ملي ايران قهرمان آسيا شدم و به جام جهاني رفتم. در آن وقت هم دنبال تيتر شدن نبودم و فقط به خاطر مردم و كشورم اين كار را كردم. الان هم به دنبال اين گونه مسائل نيستم و به كار خودم در پرسپوليس ادامه مي‌دهم.
وي در خصوص ناراحتي شديدش پس از بازي با مقاومت سپاسي گفت: بايد ناراحت باشم چون زندگي ام را با پرسپوليس گذرانده‌ام و تحمل شعارهاي هواداران و ناراحتي آنها را ندارم، وقتي تماشاگران در بازي پرسپوليس در ناراحت مي شوند برايم عذاب‌آور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)