پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادهای نجومی از سوی تیم‌های عربستانی روبرو شده است.

به دلیل اینکه قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان این فصل با این باشگاه به اتمام می‌رسد حالا مهم‌ترین دغدغه هواداران این تیم تمدید قرارداد با این مربی موفق است که در مدت زمانی که در پرسپولیس کار کرده یک نائب قهرمانی (که البته به دلیل تفاضل گل پرسپولیس قهرمان نشد)، یک قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا را به دست آورده است.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس هنوز موافقت خود را برای تمدید قرارداد اعلام نکرده و باید دید این مربی کروات در نهایت حاضر به این موضوع می‌شود یا نه.

از طرفی برانکو این روزها پیشنهاداتی هم از سوی برخی باشگاه‌های آسیایی دریافت کرده که رقبای سختی برای پرسپولیس جهت تمدید قرارداد با این مربی خواهند بود.

در جدیدترین اقدام ۲ باشگاه الاتفاق و الاتحاد عربستان پیشنهاد‌های نجومی و چند میلیون دلاری را به برانکو ارائه کرده‌اند و منتظر پاسخ این مربی کروات هستند.

برانکو پیش از این سابقه کار در لیگ عربستان و همین تیم الاتفاق که دوباره به او پیشنهاد داده را در کارنامه دارد و حتی این تیم را قهرمان عربستان هم کرده است و این احتمال وجود دارد در صورتی که او به هر دلیلی در پرسپولیس نماند راهی تیمی از لیگ عربستان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)