پرسپولیس نیوز: با حضور فردی از وزارت ورزش و جوانان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ترکیب ۵ نفره این هیات مدیره که با رفتن طاهری ناقص شده بود تکمیل خواهد شد.

با کناره‌گیری علی‌اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و همچنین رفتنش از هیاتمدیره این باشگاه تعداد نفرات عضو هیات مدیره پرسپولیس به ۴ نفر کاهش پیدا کرد و قرار است یک عضو دیگر از سوی وزارت ورزش و جوانان به این هیات مدیره اضافه شود که طبق پیگیری‌ها این فرد جدید از مجموعه وزارت ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درخواهد آمد.

ایرج عرب که مدتی به عنوان معاونت حراست وزارت ورزش بود و همچنین سرپرستی اداره کل حراست این وزارتخانه را پس از کناره‌گیری حسنی‌خو از این سمت بر عهده داشت حالا گزینه جدی حضور در باشگاه پرسپولیس است. در حالی که این احتمال وجود داشت تا او به جای علی جمشیدی به سمت مسئول حراست باشگاه پرسپولیس انتخاب شود اما ظاهرا او نفر پنجم و جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

البته با جدایی طاهری از باشگاه پرسپولیس محمدعلی ترکاشوند هم از معاونت اقتصادی این باشگاه استعفا داد و در این باره قرار است محمدرضا حاجی‌بیگی عضو هیات مدیره این باشگاه جانشین ترکاشوند شده و با حفظ سمت در هیات مدیره به عنوان مسئول اقتصادی باشگاه  پرسپولیس مشغول به کار شود.

هرچه که هست حمیدرضا گرشاسبی سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس به دنبال انتخاب یک ترکیب برای معاونان خود در این باشگاه است تا کارها از نظر او با کمترین چالش پیش برود. این تحولات احتمالی هم در راستای برنامه‌های گرشاسبی برای موفقیت در باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)