معاون استاندار و فرماندار مشهد عنوان کرد: مخالفت شورای تامین با برگزاری بازی جمعه گذشته صحت نداشته و شورای تامین اعلام کرده برگزاری مسابقات در استادیوم امام رضا (ع) مشکلی ندارد.

محمدرحیم نوروزیان با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر مخالفت شورای تامین شهرستان با برگزاری مسابقه فوتبال در استادیوم امام رضا (ع)، ضمن رد این اظهارات عنوان کرد: چنین مساله‌ای صحت ندارد چون پیش‌تر شورای تامین با برگزاری مسابقه در استادیوم امام رضا (ع) موافقت خود را اعلام کرده و مصوبه‌ای نیز در این خصوص صادر شده است، بنابراین منعی از این لحاظ وجود ندارد.

وی ادامه داد: در عین حال هنگامی که قرار است مسابقه فوتبالی برگزار شود، قاعدتا هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان باید مشخص کنند که قرار است این رقابت در چه مکانی برگزار شود و طی نامه‌ای این مساله را به ما اعلام کنند. ما نیز در کمیته امنیتی مخصوص برگزاری مسابقات، این مسائل را بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نوروزیان با اشاره برگزاری رقابت تیم‌های پرسپولیس تهران و مشکی‌پوشان خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) گفت: هیچ درخواست و نامه‌ای از ناحیه اداره کل ورزش و جوانان استان یا هیات فوتبال مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع)به ما ارائه نشده است. ضمن این که از سوی باشگاه‌ها نیز چنین مساله‌ای مطرح نشده بود.

معاون استاندار و فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: علاوه بر این اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال جدول برگزاری بازی‌ها تا انتهای فصل را تهیه و در خصوص آن برنامه ریزی و به ما اعلام کرده‌اند. بر اساس همین برنامه‌ریزی، برگزاری هیچ رقابتی در استادیوم امام رضا (ع) پیش بینی نشده است. بنابراین مخالفت شورای تامین با برگزاری بازی جمعه گذشته صحت نداشته و شورای تامین اعلام کرده برگزاری مسابقات در استادیوم امام رضا (ع) مشکلی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)