پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شروع قدرتمندانه پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان باعث خوشحالی همه ما است. خدا را شکر که این بازی از تمام جهات به بهترین شکل انجام شد و بابت این مساله از اعضای تیم، از هواداران، هم به جهت حضور در ورزشگاه و هم برای انضباط امنیت و آرامشی که وجود داشت و از تمام عوامل برگزاری مسابقه تشکر می‌کنیم.

حمیدرضا گرشاسبی، اظهار داشت: همیشه گفته‌اند که اولین دیدار از چنین مسابقاتی دشواری‌های خاص خودش را دارد ولی خوشبختانه بازی با نماینده ازبکستان از هر جهت به خوبی پشت سر گذاشته شد تا گام اول را محکم برداریم. خوشبختانه این نتیجه خوب که با درایت کادر فنی و همت و بازی هوشمندانه بازیکنان به دست آمد، باعث خوشحالی هواداران شد که این جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای از هواداران و کانون هواداران داشته باشیم که با وجود سرمای هوا و شرایط جوی نامساعد برای حمایت از تیم خودشان در ورزشگاه حاضر شدند. تماشاگران در طول بازی به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشتند و به خوبی تیم محبوبشان را تشویق کردند و به بچه‌ها انرژی دادند. همچنین جای قدردانی دارد که در طول بازی از نظر مسائلی که امنیت و آرامش سکوها و ورزشگاه را بر هم بزند، هیچ اتفاقی را شاهد نبودیم.

نماینده کنفدراسیون ناظر بر مسابقه هم نسبت به این مساله، نحوه برگزاری مسابقه و میزبانی پرسپولیس ابراز رضایت کامل داشتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه اعم از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات فوتبال، نیروی انتظامی، حراست وزارت ورزش و جوانان، مسوولان و کارکنان مجموعه ورزشی آزادی، آتش نشانی و بخش‌ها و نهادهای مختلفی که بدون تلاش و همکاری آنها انجام خوب بازی‌ها امکان ندارد، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

گرشاسبی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی هم که میزبان هستیم شاهد همین شرایط باشیم و حضور گسترده‌تر و پرشورتر هواداران در ورزشگاه نیز با همکاری و یاری خود آنها، همینطور همراه با نظم آرامش و بدون کوچکترین مساله انضباطی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)