پرسپولیس نیوز: تاج به هدایتی تاکید می‌کند که با یک ترفند می‌تواند در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند و اتفاقا با استقبال کی‌روش هم روبرو شود.

اظهارنظرحسین هدایتی در مورد اینکه برای پرسپولیسی شدن  سیدجلال حسینی و وحید امیری مجبور شده ۲،۳ گره از کار فدراسیون باز کند، حاشیه‌هایی داشته است. اینکه آیا فدارسیون فوتبال در پیوستن سید جلال حسینی و وحید امیری به پرسپولیس نقش داشته و … از جمله سوال‌هایی است که پیش آمده.
 واقعیت این است که در فصل نقل‌ و انتقالات پیش از لیگ شانزدهم، علیرضا منصوریان در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود تا برای جذب وحید امیری با این بازیکن صحبت کند.
این حرکت منصوریان باعث ناراحتی هدایتی می‌شود و او هم در تماس با تاج این ناراحتی را اعلام می‌کند. تاج به هدایتی تاکید می‌کند که کی‌روش اجازه حضور او در اردوی تیم ملی برای مذاکره با بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهد ولی با یک ترفند می‌تواند در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند و اتفاقا با استقبال کی‌روش هم روبرو شود.
گفته می‌شود تاج به هدایتی می‌گوید قسمتی از هزینه‌های جاری تیم ملی را متقبل شود تا با این بهانه بتواند به اردوی تیم ملی برود و با بازیکنان مورد نظرش هم مذاکره کند. این پیشنهاد تاج مورد قبول هدایتی قرار می‌گیرد تا او با پرداخت بخشی از هزینه‌های تیم ملی (گفته شده پرداخت پول دستیاران کی‌روش) به اردوی تیم ملی برود و با سیدجلال حسینی و وحید امیری ملاقات کند.
این همان «گِره‌هایی» است که هدایتی در موردش صحبت کرده است، البته بماند که گفته شده اتومبیلی هم که در اختیار راننده کی‌روش قرار داده شده هم کادوی هدایتی بوده است.
نکته ضروری این است که فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نقش مستقیمی در پرسپولیسی‌ شدن حسینی و امیری نداشته است. فقط در این میان ظاهرا از نظر مدیران فدراسیون فوتبال کمک‌‌هایی که هدایتی به فدارسیون کرده «بلاعوض» بوده و فدراسیون بدهی خاصی به او ندارد. ملاقاتی که دقیقا برای علی منصوریان هم اتفاق افتاده و فقط برای هدایتی تکرار شده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)