پرسپولیس نیوز : مراسم تشییع پیکر استاد زنده یاد عطاءا… بهمنش، پیشکسوت عرصه رسانه، نویسندگی و گزارشگری ورزش، صبح امروز چهارشنبه با بدرقه جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده ورزش و رسانه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.
استاد زنده یاد عطاءا… بهمنش در روز جهانی نویسندگی ورزشی بود که جامعه ورزش و رسانه‌های ایران را سوگوار رفتن خود کرد و در روزی که به نام قلم نامگذاری شده است، تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد عطاءا… بهمنش پیشکسوت عرصه رسانه، نویسندگی و گزارشگری ورزش صبح امروز با بدرقه جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده ورزش و رسانه در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد و پس از آن در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) در خانه ابدی خود آرام گرفت.

استاد دیده در نقاب خاک فرو بست ولی بی‌تردید آموزش‌ها و راه و رسمش نزد جامعه ورزش، بویژه اهالی رسانه به امانت خواهد ماند تا همواره به یاد ایشان باشیم.

جعفر کاشانی، علی پروین، مهدی تاج، حمید استیلی، منصور برزگر، حشمت مهاجرانی، بهرام افشارزاده، بیژن ذوالفقارنسب، علی فتح‌ا…‌زاده، جهانگیر کوثری و بسیاری از چهره‌های سرشناس و قهرمانان ورزشی از حاضران در این مراسم بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)