پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته هفدهم لیگ برتر با پیروزی میزبان تهرانی به پایان رسید.

پرسپولیس و تراکتورسازی در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخپوشان میزبان خاتمه یافت.

پرسپولیس پس از ۱۶ سال موفق شد در بازی رفت و برگشت تراکتورسازی را شکست دهد.

علی علیپور در دقیقه ۲+۴۵ و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۷۸ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. این سومین پیروزی پی‌در پی پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ مقابل تراکتورسازی بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (وحید امیری – ۶۶)، فرشاد احمدزاده (بشار رسن – ۷۵)، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر (قائم اسلامی‌خواه – ۴۶)، احسان پهلوان، امید عالیشاه (محمدرضا آزادی – ۲۹ و محمد ابراهیمی – ۷۲) و فرزاد حاتمی.

نیمه اول
دقیقه ۱۰: 
کار تیمی بازیکنان پرسپولیس و توپی که در محوطه جریمه به گادوین منشا رسید، موقعیت خوبی برای سرخپوشان ایجاد کرد، اما پیش از اینکه منشا به توپ ضربه بزند داور خطای هند او را اعلام کرد.

دقیقه ۲۳: ارسال خوب محمد انصاری روی دروازه تراکتورسازی با ضربه سر منشا همراه شد که فرزین گروسیان توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۹: مهدی کیانی به دلیل تکل از پشت روی پای کمال کامیابی‌نیا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۶: توپی که پرسپولیسی‌ها وارد محوطه جریمه تراکتورسازی کردند، به منشا رسید که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

دقیقه ۳۷: حسین ماهینی از روی نقطه کرنر توپی را روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که ضربه سر منشا این بار هم در آغوش گروسیان آرام گرفت.

دقیقه ۳۸: ارسال خطرناک روی دروازه تراکتورسازی این بار ضربه سر حسین ماهینی را به دنبال داشت که توپ این بازیکن هم به اوت تبدیل شد.

دقیقه ۴۵: نفوذ سیدجلال حسینی و پاس رو به عقب او برای کمال کامیابی‌نیا موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد که توپ برگشت داده شد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی از روی سر کامیابی‌نیا عبور کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۲+۴۵: محسن مسلمان این بار ارسال خوبی از روی نقطه کرنر داشت که با ضربه سر علیپور دروازه تراکتورسازی باز شد.

نیمه دوم
دقیقه ۷۰:
 شوت محکم و زمینی محسن ربیع‌خواه در آغوش گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۷۸: پاس عرضی محمد انصاری برای علی علیپور و در ادامه پاس رو به بیرون او برای کمال کامیابی‌نیا زمینه‌ساز گل دوم پرسپولیس بود. جایی که ضربه کامیابی‌نیا پس از برخورد به زیر طاق دروازه وارد دروازه تراکتورسازی شد.

دقیقه ۸۲: بشار رسن ضربه ایستگاهی مستقیمی را به سمت دروازه تراکتورسازی زد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: گادوین منشا در موقعیتی مناسب برای شوتزنی قصد گلزنی داشت که توپ او راهری کرنر شد.

 دقیقه ۸۹: کرنر پرسپولیسی‌ها پس از امیری به منشا رسید و این بازیکن موفق شد توپ را به گل تبدیل کند، اما پیش از این اتفاق داور بازی را متوقف کرده بود.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال محمد ابراهیمی از روی یک ضربه ایستگاهی به روی دروازه پرسپولیس، با خروج بیرانوند و مهار توپ توسط این دروازه‌بان همراه شد.

با این پیروزی پرسپولیس ۴۰ امتیازی شد تا همچنان جایگاهش در صدرجدول را تثبیت شده ببیند و تراکتورسازی هم ۲۰ امتیازی باقی ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)