مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران، گفت: شرايط نقل و انتقالات نيم فصل رقابت هاي ليگ برتر

براي تمامي تيم ها مبهم است و ما از سازمان ليگ مي خواهيم اين وضعيت را مشخص کند.
    
حبيب کاشاني پس پيروزي تيمش برابر ابومسلم گفت: وضعيت نقل انتقالات نيم فصل بسيار گنگ و مبهم است و ما هر روز شاهد مسئله جديدي در اين خصوص هستيم.
وي گفت: براساس شنيده ها تنها مي توانيم با يکي از تيم هاي ليگ برتري يک بازيکن جابه جا کنيم و اگر بخواهيم آرفي را به فولادي ها بدهيم تنها مي توانيم از اين تيم يک بازيکن بگيريم.

کاشاني درخصوص ليست مازاد پرسپوليس،گفت: قرار است که کرانچار روز شنبه ليست مازاد را به ما ارائه دهد، اما با توجه به وضعيت نقل و انتقالات و اينکه نمي توان بازيکن جديدي را استخدام کرد، صحيح نيست که چند بازيکن خود را کنار بگذاريم چراکه بايد حق و حقوق آنان را تا آخر پرداخت کنيم.
وي درخصوص ارسال نامه اي از سوي رئيس سازمان تربيت بدني به باشگاه پرسپوليس براي بازگشت علي کريمي،گفت:
اين موضوع صحت ندراد و نمي دانم اين صحبت ها از کجا مطرح مي شود، آقاي سعيدلو رئيس مجمع باشگاه ه است و در شان ايشان نيست که براي بازگشت يک بازيکن نامه بنويسد.
کاشاني درخصوص بازي با ابومسلم گفت: در نيمه اول ابومسلم بهتر از ما بازي کرد اما در نيمه دوم با تدابير مربيان و تلاش بازيکنان به 3 امتيازي که احتياج داشتيم دست يافتيم اما بايد بگويم که ابومسلم با تغيير در کادر فني خود بسيار بهتر از قبل بازي مي کند.
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس تهران با ابومسلم خراسان از هفته شانزدهم ليگ برتر با نتيجه دو بر يک به سود پرسپوليس پايان يافت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)