کاشانی انرژی مثبت آورد/ بادامکی آماده باشد باز هم به تیم بر می گردد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل مقاومت سپاسی گفت: حضور آقای کاشانی قبل از دربی در کنار تیم و صحبتهایش با بازیکنان نتیجه روانی مثبتی روی آنان گذاشت و باعث شد در دربی بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و برد امروز هم به دنبال نتایج همان تحولات اتفاق افتاد .

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس زلاتکو کرانچار در مصاحبه تلویزیونی پس از مسابقه با مقاومت افزود: با حضور آقای کاشانی در اردوی تیم پرسپولیس قبل از بازی استقلال بازیکنان روحیه خوبی بدست آوردند و بازی محکمی را مقابل تیم قوی استقلال به نمایش گذاشتند و در مسابقه امروز هم این روند را تکمیل کرده و به برد مقتدرانه ای دست یافتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده از بازیکنان نیمکت نشین خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: ما 25 بازیکن خوب داریم و برای هر بازی نسبت به حریف بازیکنان مناسب را انتخاب می کنیم و شما دیدید پس از زدن 4 گل به دلیل خستگی نوروزی را با وجود بازی خوبش بیرون آوردیم و آرفی را به بازی فرستادیم و او نیز هرچه توانست از خود نشان داد که از بازی او راضی هستیم.

وی در مورد غیبت حسین بادامکی در این دیدار تصریح کرد: کسی چیزی به من نگفت که بادامکی را در این بازی به میدان نفرستم اما در بازیهای گذشته وی به شدت از سوی تماشاگران تحت فشار بود و علت نداشتن آمادگی روحی در زمین مسابقه تصمیم گرفتم که وی در این دیدار و بازی با استقلال استراحت دهم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تكذيب تماس تلفني از سازمان تربيت‌بدني پيش از داربي مبني بر كنار گذاشتن حسين بادامكي از ليست پرسپوليس گفت: شايد بادامكي چنين تفكري دارد؛ اما هيچ تماسي با من گرفته نشد و تنها به خاطر خودش او را از ليست كنار گذاشتم.

 بادامکی با تیم هست و به تمریناتش ادامه می دهد و من هم با دقت عملکردش را زیر نظر گرفته ام اگر وی به لحاظ بدنی و روحی آماده بازگشت به مسابقات باشد قطعا به وی میدان خواهم داد. شما نباید فراموش کنید که  بادامکی در بین دو نیمه بازی پرسپولیس با پیکان در رختکن ماند و بسیار ناراحت بود و بسیار گریه کرد و همین مسئله باعث افت روحی وی شده است.

 
کرانچار در خصوص بازگشت حبیب کاشانی گفت: خدا را شکر می کنم که ایشان به پرسپولیس بازگشتند ایشان قبل از دربی هم آمد و به ما کمک کرد و فضای مثبت روحی و روانی را که بوجود آورد در نهایت باعث شد تیم ما به شرایط عادی برگردد.

وی افزود: می دانیم کاشانی دارای شخصیت بزرگی است و فردی کاملا پرسپولیسی است او با قلبش کار می کند و با انرژی مثبتی که به پرسپولیس داد باعث شد تیم ما اینگونه نتیجه بگیرد. امیدوارم ایشان کسی را مدیر عامل کند که ثبات تیم حفظ شود زیرا این ثبات به نتایج مثبت پرسپولیس و روند رو به رشد آن کمک می کند.

 
کرانچار در پایان گفت :ما از ابتدا هم تیم خوبی داشتیم و بازی های زیبایی را ارائه می دادیم، اما متاسفانه در بدست آوردن نتایج بدشانسی می آوردیم که با این برد روحیه ساز روند صعودی ما آغاز شده است و مطمئن باشید این شیوه بازی همراه با کسب نتایج مناسب ادامه خواهد داشت.
انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)