پرسپولیس نیوز: مربی تیم ملی ایران از اینکه در جام جهانی ۲۰۱۸ برای غلبه بر تیم ملی کشورش باید به شاگردان کارلوس کی‌روش کمک کند ناراضی است.

اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران اعتراف کرد از اینکه قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم‌های ملی ایران و پرتغال را در یک گروه (گروه B) قرار داده راضی نیست اما امیدوار است که تیم ملی ایران از مرحله گروهی صعود کند.

وی درباره رویارویی ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی، اظهار داشت: روبه‌رو شدن با پرتغال همیشه سخت است به خصوص برای من که تیم ملی کشورم محسوب می‌شود و سال‌های با افتخار از اعتبارش دفاع کرده‌ام.

با اینکه بسیاری اسپانیا را سخت‌ترین حریف شاگردان کارلوس کی‌روش در مرحله گروهی جام جهانی می‌دانند (دومین حریف ایران)، کروز بیشتر نگران مصاف با تیم ملی کشورش است. او ادامه داد: بازی برابر اسپانیا آنقدرها ذهن مرا درگیر نکرده است اما روبه‌رو شدن با پرتغال واقعاً یک دردسر بزرگ است.

کروز با اعتراف به بیشتر بودن شانس پرتغال و اسپانیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حهانی ۲۰۱۸ روسیه، تأکید کرد: پرتغال و اسپانیا همیشه بخت‌های صعود هستند چون آنها دو تیم از قویترین تیم‌های اروپا و دنیا هستند. جام جهانی اما تورنمنتی جهانی است و در آن تمام تیم‌ها با جدیت و انگیزه فراوان پا به میدان می‌‌گذارند و اولین رقیب ما هم مراکش است که نتیجه این بازی می‌تواند سرنوشت ما را در مرحله گروهی تعیین کند. با پیروزی برابر مراکس، ما می‌توانیم به داشتن شانس صعود به مرحله حذفی امیدوار بمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)