کلینیک باشگاه پرسپولیس طبق وعده قبلی مدیر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس از 10 روز پیش افتتاح شده است.

 روز پنجشنبه که به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کردیم با ترافیک عجیب انسانی مواجه شدیم! با توجه به در پیش بودن بازی حساس پرسپولیس -استقلال و همچنین جلسه لیدرها با مدیرعامل و حبیب کاشانی در طبقه پنجم ابتدا تصور کردیم این موارد موجب شلوغی باشگاه شده است ولی وقتی به طبقه دوم رفتیم متوجه شدیم این شلوغی به دلیل استقبال کم سابقه از کلینیک مجهز باشگاه پرسپولیس است.
ورزشکاران  از تهران و شهرستان‌های مختلف با مراجعه به کلینیک پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس مشغول درمان بودند. از همین روی به اتفاق حسن شهسواری عکاس اختصاصی سایت باشگاه به سراغ دکتر سودی مدیر پزشکی باشگاه پرسپولیس رفته تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنیم.

دکتر سودی با ابراز رضایت از شروع به کار این کلنیک گفت: به یکی از آرزوهای باشگاه پرسپولیس که همانا داشتن کلینیک پزشکی مجهز با بهترین امکانات است دست یافتیم. خوشبختانه در حال حاضر این کلینیک با تعدادی متخصص به نام کشورمان در حال فعالیت است و باشگاه پرسپولیس را از نظر داشتن امکانات پزشکی خود کفا کرده است.
تجهیزاتی که د این کلینیک قرار داده‌ایم همگی در بالاترین استانداردهای جهانی بوده و قابل قیاس با تیم‌های مطرح جهانی است. خوشبختانه تمامی افرادی که به اینجا مراجعه می‌کنند از امکانات ما ابراز رضایت کرده و وجود این تعداد داستگاه مجهز را در ساختمان باشگاه بسیار قابل توجه می‌دانند. دکتر سودی اسامی برخی از متخصصین و همکاران کلینیک باشگاه پرسپولیس را به شرح ذیل اعلام کرد:
فوق تخصص قلب و عروق (دکتر بابوی نژاد)، فوق تخصص ارتوپدی (دکتر درویش)، فوق تخصص گوارش (دکتر اعزازی)، فوق تخصص روانپزشکی ورزشی (دکتر بنی اسد)، فوق تخصص درد (دکتر عسگری)، جراح گوارش (دکتر دستمالچیان)، متخصص جراحی چشم (دکتر افتخاری)، متخصص جراحی مغز و اعصاب (دکتر اعتمادی)، متخصص گوارش و حلق و بینی (دکتر احمدی)، متخصص مغز و اعصاب (دکتر خطیب)، مشاور تغذیه ( دکتر اسدزاده)، فیزیوتراپی (تاجیک)، ارتوپدی فنی (مهندس حکمت پژوه)، شنوایی سنجی (فلاحتی)
بعد از بازدید از کلینیک باشگاه پرسپولیس بسیار خرسند شدیم که این تیم پرطرفدار به یکی از حداقل‌های که سال‌های پیش لیاقت داشتنش را داشته دست یافته است
 
 
       
        http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/2.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/3.jpg
http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/4.jpg
http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/5.jpg
http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/6.jpg
http://www.perspolisnews.com/images/88/kilinike_pp/7.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)