پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس این را که تیم‌های ایرانی در خانه میزبان تیم‌های عربستانی و دیگر تیم‌های آسیایی باشند، حق قانونی آنها دانست.

حمیدرضا گرشاسبی پس از جلسه مدیران چهار باشگاه آسیایی با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این جلسه، جلسه هماهنگی بود. آقایان تاج و کفاشیان هم برای بحث برگزاری رفت و برگشت بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا در این جلسه شرکت کرده بودند. در جلسه امروز آنها گزارش دادند که چهار باشگاه در جریان میزبانی قرار بگیرند.

وی در مورد احتمال برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث گفت: AFC باید طبق دستورات فیفا عمل کند. این حق قانونی‌ ماست که میزبان باشیم و بازی‌ها رفت و برگشت برگزار شوند. این حق هواداران ماست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم از حق میزبانی خود در مراحل بالاتر استفاده کنیم تا ان‌شاءالله امسال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم. این خواسته اولیه باشگاه‌های ایرانی است که باید از سوی AFC رعایت شود. مگر غیر از این است که AFC نام این مسابقات را لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است، لیگ یعنی رفت و برگشت و در چنین شرایطی فقط با اعمال نفوذ می‌شود بازی‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار کرد. این کاری که می‌خواهند انجام دهند، غیرقانونی است، چرا که در کشور ما برخلاف همه جای دنیا که هر روز اتفاقات ناگوار زیادی رخ می‌دهد، اوضاع آرام است و عربستانی‌ها به دنبال بهانه‌جویی هستند که نمی‌خواهند به ایران بیایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گویا دبیرکل کنفدراسیون آسیا با عربستانی‌ها لابی کرده است، یادآور شد: کمیته مسابقات AFC با اکثریت آرا رأی داده است که بازی‌ها رفت و برگشت باشند. کمیته اجرایی AFC هم که مصوبات کمیته مسابقات را تصویب و اجرا می‌کند همین برنامه را در دستور کار دارد، اما اینکه دبیرکل کنفدراسیون آسیا حرف دیگری می‌زند مسئله‌اش جداست. بدون شک ما قضیه را تا آخر پیگیری کرده و ان‌شاء‌الله به طور قطع بازی‌ها رفت و برگشت خواهند بود.

گرشاسبی در مورد پرونده آنتونی گولچ در باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا ممکن است این پرونده باعث کسر شش امتیاز از سرخپوشان شود، خاطر نشان کرد: به‌هرحال یکسری مشکلات در این پرونده وجود دارد، اما ما هم بیکار ننشسته و دفاعیات خود را با پرداخت مبلغی به دادگاه مربوطه ارائه کردیم. مطمئناً ما این موضوع را تا آخر پیگیری خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد منجر به کسر امتیاز شود.

وی درباره تمدید قرارداد برانکو نیز خاطر نشان کرد: ما صحبت‌های اصلی را با برانکو انجام داده‌ایم و تقریباً این کار انجام شده است. هواداران نگران ماندن برانکو نباشند. با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که داریم توافق نهایی با برانکو کمی طولانی شد و به همین خاطر ان‌شاء‌الله فردا همه چیز نهایی می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران، مبنی بر اینکه «باشگاه پرسپولیس در مقابل خواسته کی‌روش پیرامون حضور ملی‌پوشان تیم‌ها بعد از هر مسابقه در اردوی تیم ملی، چه تصمیمی دارد؟»، گفت: ما قبلاً در این مورد اظهارنظر کرده‌ایم. تأکید می‌کنم تا زمانی که چیزی مکتوب به باشگاه پرسپولیس نرسیده‌ است، نمی‌شود نظری داد.

گرشاسبی در واکنش به شایعات مطرح شده در مورد تخلف ۲۰۰ هزاردلاری محمد ترکاشوند در قرارداد گولچ، تصریح کرد: من این شایعات را به شدت تکذیب می‌کنم! هر کس به این مسائل بپردازد گناه خودش را زیاد کرده است. در باشگاه پرسپولیس همه اسناد مشخص است. ترکاشوند فردی خستگی‌ناپذیر در باشگاه پرسپولیس بود که با دوندگی‌هایش نقش پررنگی در موفقیت تیم داشت.

وی در پایان در ارتباط با اینکه چقدر امیدوار است تیم‌های ایرانی بتوانند میزبانی تیم‌های عربستانی را بگیرند، اظهار داشت: ما همیشه امیدوار هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)