پرسپولیس نیوز: سرپرست موقت پرسپولیس گفت : برانکو می ماند و کارش را با قدرت ادامه می دهد ، این موضوع مورد تاکید وزیر و هیات مدیره است.

حمیدرضاگرشاسبی، گفت : با تلاش و حمایت وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ما از حامی مالی برای پرداخت درصدی به کادر فنی و بازیکنان دریافت شده و ظرف امروز و فردا به آنان پرداخت می شود.

گرشاسبی ادامه داد : تمرینات پرسپولیس با برنامه و منظم دنبال می شود و هواداران اصلا نگران نباشند و با دریافت مجوز حرفه ای گری از کنفدراسیون فوتبال آسیا که با پیگیری مستمر وزیر و رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت از این بابت هم مانند استقلال و تراکتور سازی هم نگرانی نداریم.

سرپرست موقت پرسپولیس درباره قرار داد برانکو گفت : خود من در این مورد با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس و رضایت وزیر ورزش و جوانان و هواداران از برانکو ، با او جلسه ای خواهم داشت و در نهایت با حضور هیات مدیره برانکو در پرسپولیس می ماند چرا که عاشق ایران و عاشق پرسپولیس است.

گرشاسبی با ابراز تاسف از حادثه زلزله در غرب کشور و جان باختن هم وطنان گفت : هیات مدیره ، بازیکنان و کادر فنی هم در غم آنها شریک است و ان‌شاالله فردا صبح در برنامه گل ریزان جامعه ورزش کشور در مقابل ورزشگاه شهید شیرودی حاضر خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)