پرسپولیس نیوز :عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید: هنوز کشور میزبان پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتخاب نشده است.

حمیدرضا گرشاسبی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، اظهار کرد: ابتدا بازی را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم حتی یک گل هم بزنیم اما در ادامه با اخراج کمال کامیابی‌نیا بازی از تعادل خارج شد اما با این حال خوشحالیم که در پایان پیروز میدان ما بودیم. بازیکنان ما برای رسیدن به این موفقیت به همراه کادرفنی بسیار تلاش کردند که باید از آنها تشکر کنیم، آنها واقعا سنگ تمام گذاشتند.

او درباره دیدار پرسپولیس برابر الهلال، گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی است و شخصیت قهرمانی دارد. من فکر می‌کنم با این تیمی که داریم می‌توانیم الهلال را شکست بدهیم و به فینال برویم و در آنجا هم با پیروزی برابر حریف قهرمان شویم. ما واقعا شخصیت قهرمانی داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علی‌اکبر طاهری عنوان کرده الهلالی‌ها قرار است در امارات از پرسپولیس میزبانی کنند، گفت: هنوز هیچ تیمی به طور رسمی ورزشگاه میزبان را انتخاب نکرده یعنی وضعیت میزبانی ما هم به طور قطع مشخص نیست و باید در این زمینه با مسئولان وزارت ورزش رایزنی کنیم تا یک میزبان خوب برای خودمان انتخاب کنیم اما هنوز هیچ چیز رسمی اعلام نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)