مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان اولین تمرین خود را در سال 1390، امروز (سوم فروردین ) در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کردند.

 

نخستین تمرین پرپسولیس برای رویارویی با حریف سنتی خود بعدازظهر امروز از ساعت 17 با حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی انجام شد.

 

بازیکنان و کادر فنی پس از حضور در محل تمرین با یکدیگر دیدار، گفتگو و سال نو را به هم تبریک گفتند. اولین تمرین پرسپولیس در سال جدید با صحبت های علی دایی استارت خورد.

 

 

وحید هاشمیان بطور اختصاصی تمرین کرد.

 

بازیکنان دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی را در دستور کاری خود قرار دادند.

 

محمود خوردبین تنها غایب اولین جلسه تمرین پرسپولیس بود

 

علی دایی در ابتدای تمرین کادر فنی را به رختکن برد و حدود 20 دقیقه با آنها صحبت هایی داشت که معمولا این کار برای هماهنگی بیشتر سر مربی و کادر فنی برگزار می شود.

 

علی دایی پیش از شروع تمرینات در صحبت با بازیکنان تیم پس از تبریک سال نو از آنها خواست که نتایج گذشته را فراموش کنند و از امروز سال جدید را با هدفی جدید که موفقیت در سال 90 و پیروزی بر استقلال است آغاز کنند.

 

اولین قسمت از تمرین تیم. دویدن آرام بازیکنان زیر نظر مولایی و سپس انجام حرکات کششی بود. با توجه به تعطیلی دو روزه تمرینات به تشخیص مولایی امروز بیشتر از تمرینات گذرشته دویدند تا علاوه بر گرم کردن بدنها آمادگی بیشتری برای تمرین کسب کنند.

 

برخلاف تمرینات سال گذشته که بازیکنان با لباس های بنفش و طوسی تمرین می کردند لباس تمرین پرسپولیس هم رنگ مسابقات بود و با پیراهن و شورت های قرمز به تمرین پرداختند.

 

حدود 30 هوادار با حضور در ورزشگاه درفشی فر نظاره گر اولین تمرین تیم در سال جدید بودند.

 

دومین جلسه تمرین تیم فردا صبح(پنج شنبه) از ساعت 10:30دقیقه صبح در درفشی فر برگزار خواهد شد. همچنین تمرین عصر فردا هم از ساعت 14 آغاز می شود که بعد از ان بازیکنان راهی سونا و استخر خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)