پرسپولیس نیوز : تمرین امروز سه‌شنبه پرسپولیس از ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه در زمین پژوهشگاه نفت و در غیاب دو هافبک ملی‌پوش آغاز شد.

سرخپوشان تمرین ماقبل پایانی خود برای بازی با گسترش فولاد تبریز را امروز سه‌شنبه پشت درهای بسته و از ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در زمین پژوهشگاه نفت آغاز کردند.

در این تمرین، بشار رسن با توجه به همراهی تیم ملی عراق و کمال کامیابی‌نیا به جهت آسیب‌دیدگی پیش آمده، غایب بودند.

تمرین با گرم کردن و تمرینات آمادگی بدنی زیر نظر مارکو استیلینوویچ آغاز شد. دروازه‌بان‌ها هم کار خود را زیر نظر پانادیچ انجام دادند.

بعد از این مرحله، برانکو تمرینات تاکتیکی خاص خود را طراحی کرد. در این بخش استقرار بازیکنان در شرایط بدون مالکیت توپ و با مالکیت توپ، حمله، ضد حمله و دفاع مرور شد و در عین حال نحوه گردش توپ نیز تمرین شد.

در بخش بعدی، تمرینات سرعتی و استارت‌ها صورت پذیرفت و پس از آن سانتر از جناحین، توپ‌های عمقی، پاس به بیرون و موارد دیگری در دستور کار قرار گرفت.

جشن تولد ابوالفضل درویش‌وند هم پس از تمرین امروز، در رختکن برگزار و طی آن کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم به وی تبریک و شادباش گفتند.

گفتنی است؛ آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز فردا چهارشنبه از ساعت ۱۱ در زمین چمن پژوهشگاه نفت آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)