مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز برای بررسی تخلفات شیث رضایی،علیرضا حقیقی و میثم بائو تشکیل جلسه داد تا در پس از شنیدن دفاعیات این افراد در خصوص آنها به شکل ویژه تصمیم‌گیری کند.

پس از ان که علیرضا حقیقی و شیث رضایی در نیمه دوم بازی استقلال و پرسپولیس به شدت با هم درگیر شدند و در این صحنه از الفاظ ناشایست علیه یکدیگر استفاده کردند کادر فنی باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی باشگاه خواست تا در خصوص این دو بازیکن متخلف تصمیم‌گیری کند، قبل از این که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص این دو بازیکن تصمیم‌گیری کند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز پنج هفته گذشته بدون احضار افراد به صورت غیابی در خصوص این دو بازیکن اقدام به صدور رای کرد تا بازیکنان متخلف باشگاه پرسپولیس حسابی غافلگیر شوند.

حقیقی که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون سه جلسه و شیث رضایی یک جلسه از همراهی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر محروم شدند به احتمال بسیار زیاد عصر امروز با محرومیت سنگین دیگری از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس رو به رو خواهند شد تا دیگر خیال دیگری به ذهنشان خطور نکند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از قرارداد این دو بازیکن را به صورت جریمه نقدی از مبلغ قرارداد آنها کسر کند تا این بازیکنان بدین شکل مواخذه شوند.

از سوی دیگر در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره تخلف میثم بائو هافبک ناراضی این تیم هم تصمیم گیری خواهد شد، این بازیکن به دلیل اعتراض به کادر فنی تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی پرسپولیس معرفی شد تا از سوی اعضای این کمیته مورد جریمه و بازخواست قرار گیرد.

مسوولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند با اتمام جلسه کمیته انضباطی سرنوشت این بازیکنان به زودی مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)