مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار اظهار داشت: من با انصاري فرد هيچ مشكلي ندارم و براي او روزهاي خوبي را آرزو مي‌كنم. شايد در يك خانواده حرف‌هايي شود اما من از اين مديرعامل زحمتكش باشگاه دلگيري ندارم. انصاري فرد تلاش خود را انجام داد.
وي يادآور شد: اتفاقات اخير باعث نشده از انصاري فرد ناراحت شوم. دوست ندارم در اين شرايط و حالا كه انصاري فرد رفته حرف‌هايي بزنم كه غيرحرفه‌اي باشد. من دوباره در ايران انصاري فرد را مي‌بينيم و با او صحبت مي‌كنم.
اين مربي كروات در خصوص حضور حبيب كاشاني در پرسپوليس تاكيد كرد: از روزي كه كاشاني را ديدم متوجه شدم او فردي زحمتكش و باتجربه است. براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم با توجه به قراردادم، 2 سال بتوانم در كنار اين مدير براي پرسپوليس خدمت كنم.
كرانچار ادامه داد: اهداف بزرگي را در سر مي‌پرورانم و مي‌دانم اگر مشكلات بازيكنان حل شود آنها با آرامش بيشتر مي‌توانند مرا براي رسيدن به هدفم كمك كنند.
سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي با استقلال گفت: دربي براي من تمام شده است و دوست ندارم ديگر به عقب برگردم. حالا فقط بايد به آينده فكر كنم چون يك مربي حرفه‌اي هستم. ما بايد با چهره‌اي جديد روز سه شنبه به ديدار تيم جوان و خوب مقاومت سپاسي برويم كه تيمي بسيار سختكوش و غير قابل پيش بيني است.
وي تصريح كرد: خوشحالم كه باقري دوباره در تمرينات گروهي شركت كرد. من نمي‌توانستم ريسك كنم و باقري را در ديدار مقابل استقلال به ميدان بفرستم چون احتمال داشت به اين بازيكن فشار بيايد و مصدوميتش تشديد شود آن وقت مجبور بوديم تا مدت ها باقري را در اختيار نداشته باشيم.
كرانچار خاطرنشان كرد: براي بازي برابر مقاومت بايد به فكر سه امتياز باشيم. باز هم مي‌گويم روز به روز بهتر مي‌شويم. پرسپوليس در حال حاضر نسبت به گذشته در پست‌هاي مختلف بيشتر با هم هماهنگ است و اين مي‌تواند براي من يك خبر خوش باشد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)