مرجع خبری پرسپولیس : در حالیکه محمد دادکان پس از مدتها به ورزشگاه آزادی آمده بود تماشاگران پرسپولیس به تشویق وی پرداخته و وی را مدیر عامل آینده پرسپولیس خواندند.

– حضور محمد دادکان پس از مدتها در ورزشگاه باعث شد بسیاری از تماشاگران پرسپولیس ضمن تشویق این مدیر وی را به عنوان مدیرعامل آینده پرسپولیس معرفی و با شعار “مدیر عامل خوش آمدی” دادکان را تشویق کنند.

– در حالیکه 15 دقیقه از زمان آغاز مسابقه گذشته بود اتوبان اطراف ورزشگاه به خاطر تصادف شدید چندین دستگاه اتوبوس کاملا مسدود شده بود و به همین دلیل بسیاری از هواداران به تاخیر وارد ورزشگاه شدند.

– باقری پس از به ثمر رساندن گل نخست پرسپولیس به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت و از عابدزاده و دکتر زرینه خواست به کنار نیمکت آمده و آنها را به آغوش بگیرد. شاید دلیل این کار ناراحتی از کرانچار بود.

– پس از برتری پرسپولیس در نیمه اول تماشاگران پس از مدتها کرانچار را تشویق کردند.

– در نیمه نخست تماشاگران به شدت حبیب کاشانی و حسین هدایتی را تشویق کردند و تعدادی از آنها همچنان علیه انصاری فرد شعار می دادند.

– پوستر علی کریمی روبروی جایگاه نصب شده بود و حتی تماشاگران در اواسط نیمه دوم با شعار “حاج حبیب یادت باشه کریمی باید باشه” خواستار بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شدند.

– با ورود دکتر دادکان به جایگاه اکثر پرسپولیسی ها از جمله فرخزادی به سمت وی رفتند و خوش آمد گفتند.

– حبیب کاشانی که بین دو نیمه به زمین رفته بود پس از بازگشت به جایگاه بلافاصله به سمت دادکان رفت و حضور او را در ورزشگاه تبریک گفت.

– پس از گل دوم پرسپولیس حبیب کاشانی و دکتر  دادکان به خوشحالی پرداختند و حتی دادکان به اطرافیانش گفت که خوشحال است که با حضورش در ورزشگاه برای پرسپولیس و تماشاگران و خصوصا مردم مثبت بوده است و باعث شادی آنها شده است.

– جایگاه خبرنگاران بسیار خالی بود ضمن اینکه تمام عکاسان پشت دروازه مقاومت بودند و حتی در بین دو نیمه هیچ عکاسی پشت دروازه پرسپولیس قرار نداشت.

– پس از خروج کریم باقری از زمین تماشاگران او را با شعار “باقری کانتونا” تشویق کردند.

– حبیب کاشانی هنگام رفتن به سمت زمین بارها از سوی هواداران پرسپولیس متوقف شد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

– تعدادی از تماشاگران در جریان بازی بارها محسن خلیلی و نیکبخت را تشویق کردند و خواهان بازگشت خلیلی به ترکیب پرسپولیس و بازگشت نیکبخت به این تیم بودند.

منبع: مهر
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)