مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 90 درصد بازيكنان ايراني دوست دارند در پرسپوليس بازي كنند.

 

علي دايي عنوان كرد: بازي با استقلال تمام شده است. در رختكن به بازيكنان اعلام كردم اين بازي پايان يافته و بايد به فكر ساير رقابت‌ها بود. اجازه ندادم 10 دقيقه بگذرد و دربي 68 را به تاريخ سپرديم. در حال حاضر پرسپوليس نسبت به 2 سال گذشته بهتر بازي مي‌كند و اين موضوع را همه شاهد هستند.

وي در مورد ديدار با ايران‌جوان بوشهر در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي كه سه شنبه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: مطمئن هستم بازي سختي خواهيم داشت و تمامي بازيكنان به اين موضوع آگاه هستند. از هيچ حريفي ترس نداريم و به دنبال برگزاري يك بازي خوب هستيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا جام حذفي را جدي خواهد گرفت؛ تاكيد كرد: صددرصد در رقابت‌هاي جام حذفي با تمام توان شركت خواهيم كرد. بايد يك جام قهرماني را براي طرفداران پرسپوليس به ارمغان آوريم.

دايي در مورد شكست 4 بر يك برابر شاهين بوشهر و به وجود آمدن خاطره بد از اين شهر گفت: بازي با شاهين تمام شده است. هزار سال ديگر هم هيچ تيمي نمي‌تواند چنين نتيجه‌اي مقابل پرسپوليس بگيرد. بازيكنان آماده هستند در بازي برابر ايران‌جوان پيروز شوند. تمام مسائل گذشته را فراموش كرده‌ايم.

سرمربي پرسپوليس درباره بي‌نظمي ميثم بائو خاطرنشان كرد: در تيم من انضباط حرف اول را مي‌زند. بائو قبل از بازي با استقلال بسيار آماده بود و براي قرار گرفتن در تركيب با مشكل مواجه بوديم، اما متأسفانه پس از بازي بدون اجازه در تمرين حاضر نشد. من اجازه بي‌احترامي به شخصي را نمي‌دهم و به همين دليل به وي اجازه تمرين ندادم و به مسئولان باشگاه واگذار كردم. هيچ بازيكني حق ندارد بي‌انضباطي كند.

دايي درباره درگيري شيث رضايي و عليرضا حقيقي در ديدار دربي و حمايت‌هاي وي عنوان كرد: شما خبرنگاران موضوعات را بزرگ مي‌كنيد و انعكاس مي‌دهيد. زيبايي‌هاي فوتبال را كنار گذاشته و به مسائل حاشيه‌اي كه خود من هم مخالف آن هستم مي‌پردازيد.
وي ادامه داد: درد فوتبال ايران همين است كه به دنبال حاشيه‌هاي منفي هستيم. موضوع كوچكي را بزرگ كرده و آن‌قدر به حاشيه مي‌پردازيم كه كميته انضباطي خيلي زود رأي خود را اعلام مي‌كند. نمي‌دانم با چه هدفي اين قدر زود تصميم مي‌گيرند؟

دايي درباره زمان ناگفته‌هاي خود از تيم ملي عنوان كرد: هم‌اكنون زمان اين صحبت‌ها نيست و تمام تمركز خود را روي پرسپوليس گذاشته‌ام.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه خداداد عزيزي اعلام كرده شايد زماني من و دايي را بار ديگر در زمين سبز ببينيد؛ يادآور شد: عزيزي بازيكن بزرگ ايران است و همه او را مي‌شناسند. مطمئن باشيد من و خداداد در آينده‌اي نزديك در كنار يكديگر در جايگاهي به فوتبال ايران خدمت و همكاري خواهيم كرد.

وي در خصوص درگيري كريم باقري و شيث رضايي گفت: اصلاً كدورتي وجود ندارد و اين دو هيچ مشكلي با هم ندارند. باقري بزرگ تيم است و شيث نيز قابليت خود را در اين چند سال نشان داده است.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: بايد بازيكنان ياد بگيرند كه هماهنگ و همدل باشند، در آن زمان مي‌توانيم تمام تيم‌ها را شكست دهيم. هدف‌هاي بزرگي با پرسپوليس دارم. خوشبختانه حاشيه‌اي نداريم و به خوبي كار خود را دنبال مي‌كنيم. 90 درصد بازيكنان ايران دوست دارند در پرسپوليس بازي كنند و اين نشان مي‌دهد كه بايد انتظارات را برآورده كنيم.

وي در مورد دوپينگ در ورزش خاطرنشان كرد: عدم آگاهي كافي، احساس ضعف و ناتواني علت دوپينگ است. دوپينگ در ورزش وجود دارد. نمي‌توانم بگويم چند درصد، اما مطمئناً چنين مسئله‌اي وجود دارد. بايد تلاش كنيم اين مسائل در فوتبال ايران پاك شود.

دايي درباره رويارويي با مربياني كه از وي انتقاد كردند به خصوص در زمان هدايت تيم ملي؛ عنوان كرد: هيچ مشكلي با كسي ندارم. به تمام مسائل به ديد فوتبالي نگاه مي‌كنم. آقاياني كه در گذشته از من انتقاد كردند بعضا مربيگري مرا برعهده داشتند و به آنها احترام مي‌گذارم. قصد غرض ورزي با شخصي را ندارم و به دنبال حاشيه‌سازي نيستم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)