مرجع خبری پرسپولیس : پاسخ به سوالات کاربران در مورد پرسپولیس کارت :

من که برای کارت هواداری نقره ای 30 هزار تومان هفت ماه پیش پول دادم و شماره هواداری دریافت کردم پولمون چی میشه.کارتمون چی میشه.لطفا جواب بدید
پاسخ:  هوادارانی که در سنوات گذشته مبالغی را جهت عضویت در کانون هواداران باشگاه پرداخت نموده اند می توانند همراه با ارسال مدارک خود ، تصویر اسناد مثبته مربوط به پرداخت قبلی را در پاکت مخصوص ارسال نمایند تا ضمن صدور پرسپولیس کارت مبلغ پرداختی قبلی به حسابشان واریز گردد.


حركت واقعا” جالبيه و لي به نظر من قيمت اين كارت يه خورده بالاست و همين امر ممكنه باعث استقبال ضعيف از اين حرکت زيبا بشه چون متاسفانه اكثر مردم ايران دچار مشكلات عديده ي مالي هستند و با اين همه درد سر فكر نكنم بتونن …

پاسخ:  بخش زیادی از این هزینه پرسپولیس کارت جهت انجام هزینه های دریافت مدارک ، صدور کارت ، ارسال کارت و انعقاد قرارداد با مراکز خرید صرف می گردد.

 


باسلام. ببخشید یعنی اگه بریم مراکز پستی و اون مدارک رو تحویل بدیم بعد از چندوقت کارت برامون میاد؟

پاسخ:  پس از ارسال مدارک شناسایی هوادار توسط پست پرسپولیس کارت نهایت ظرف یک ماه ارسال خواهد شد.

 

ما بد جور ول معطلیم این کارت با اون کارتای برنزی نقره ای و طلایی که قیمتشم از این کارت بیشتره چی هست؟ من شماره عضویتمم گرفتم آخه
پاسخ:  متاسفانه در طرح گذشته هواداران بر اساس پول واریز دسته بندی می شدند و کارتهای با خدمات مختلفی (طلایی ، نقره ای ، برنزی) ارائه می شد .کارت جدید برای تمام هواداران یک قیمت می باشد و دارای خدمات یکسان در خصوص پول های واریز مبالغ مذکور به حسابهای واریز کننده ها عودت داده خواهد شد.


سلام به نظر من که این کار صلاح نیست چند ماه پیش یه صحبتی راجع به این قضیه شد خیلیها مشتاقانه ثبت نام کردند و پول دادند ولی با روی کار آمدن مدیر عامل جدید این طرح به خاطره ها پیوست و معلوم نشد پول مردم چی شد پرسپولیسم باشگاهیه که ثبات مدیریتی نداره یعنی معلوم نیست ممکنه همین فردا آقای کاشانی برکنار شن اون وقت ای طرحم جزو خاطرات میشه

پاسخ : قرادادهای منقعد شده در این خصوص تا سالهای آینده نیز دارای اعتبار است


اگربه سن قانون برای گرفتن کارت ملی نرسیده باشیم چیکارکنیم/

پاسخ:  کسانی که به سن قانونی نرسیده باشند ارسال تصویر شناسنامه و عکس کافیست .


فقط لطفا به این سوال جواب بدین که این امکانات شامل خانم ها هم میشه؟
مرسی

پاسخ : پرسپولیس کارت برای خانم ها نیز صادر می شود . ضمنا با توجه به اینکه حضور خانم ها در ورزشگاه ها ممنوع می باشد. باشگاه در ازای این مورد خدمات ویژه ای را برا ی هواداران خانم عضو کانون هواداران در آینده مد نظر دارد .

ما كه خارج از كشور هسيم بايد جه كار كنيم لطفا جواب بدين
پاسخ:  فاز دوم صدور پرسپولیس کارت مربوط به هواداران خارج از کشور می باشد. که شرایط عضویت تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

نمیشه با این کارت هارایگان به استادیوم هارفت؟جواب بدید.
پاسخ:  در حال حاضر این امکان وجود ندارد اما انشاءا… در آینده این امکان بوجود خواهد آمد.

ببخشيد در ياسوج هم مياد؟اونايي كه كارت ملي ندارن بايد چيكار كنن؟خواهشا جواب بديد

پاسخ : تا روز چهارشنه پاکت های مخصوص ثبت نام در شهر های تهران ، اصفهان، شیراز ، اهواز، بندر عباس ، مازندران ، رشت، مشهد، یزد، سمنان، اردبیل، قزوین، قم، زاهدان ، کرمان ، بوشهر آماده توزیع می باشد. و نهایت تا پایان هفته آینده در کلیه مراکز پستی کشور می توان این پاکتها را تهیه نمود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)