مرجع خبري پرسپوليس:(16:08)/شنبه 14 دي

مسئولان تداركات پرسپوليس در فولاد شهر درگير شدند 

خلعتبري با تحريك هواداران پرسپوليس اخراج شد
هواداران پرسپوليس عليه ممبيني و عنايت شعار دادند
هواداران پرسپوليس عليه پيرواني و بازيكنان شعار دادند

              مسئولان تداركات پرسپوليس در فولاد شهر درگير شدند

درحالي كه چند نفر از مسئولان تداركات باشگاه پرسپوليس در جايگاه ويژه ورزشگاه فولاد شهر مستقر شده بودند، در جريان بازي با چند نفر از هواداران حاضر در ورزشگاه درگيري لفظي داشتند كه با وساطت ماموران اين درگيري به پايان رسيد.

* منصور ابراهيم زاده، سرمربي ذوب آهن پس از آنكه داور مسابقه يك ضربه پنالتي به سود پرسپوليس گرفت با عصبانيت وارد زمين شد و با بازيكن خودي و هدايت ممبيني درگيري لفظي داشت.

* قبل از شروع مسابقه ابراهيم توره، مهاجم پرسپوليس با عيسي اندوي دروازه بان ذوب آهن براي دقايقي به صورت خصوصي صحبت كرد. هر دو بازيكن اهل سنگال هستند.

* اول مسابقه علي كريمي و حسين بادامكي با دسته‌ گل به سوي نيمكت مربيگري ذوب آهن رفت و براي از منصور ابراهيم زاده اجازه بازي گرفتند.

  خلعتبري با تحريك هواداران پرسپوليس اخراج شد

محمدرضا خلعتبري در دقيقه 46 گل دوم ذوب آهن را وارد دروازه پرسپوليس كرد. وي در ادامه به سوي هواداران پرسپوليس رفت و با انجام حركاتي آنها را تحريك كرد. ممبيني با كارت زرد دوم او را جريمه كرد تا از زمين مسابقه اخراج شود.

* ‌قبل از شروع مسابقه لوح تقدير سازمان ليگ به سعيد آذري، مدير عامل ذوب آهن اهداء شد. اين تيم در هفته دوازدهم عنوان تيم اخلاق را به دست آورده بود.

* خلعتبري پس از آنكه از زمين مسابقه اخراج ش. در جايگاه ويژه نشست. هواداران ذوب آهن در فولادشهر به شدت خلعتبري را كه 2 گل به ثمر رسانده بود تشويق كردند

هواداران اصفهاني پرسپوليس، پيرواني را تشويق كردند

از ساعت 10 امروز درهاي استاديوم فولادشهر اصفهان به روي هواداران باز شد و تماشاگران وارد استاديوم فولاد شهر شدند.
– از ساعت 12 ظهر بيش از ده هزار تماشاگر در استاديوم فولاد شهر حضور داشته و آماده تماشاي اين بازي شدند.
– قبل از شروع بازي به دليل ايام محرم‌الحرام و سوگواري سالار شهيدان ابا عبدالله حسين توسط مداحان اصفهاني دقايقي مرثيه‌سرايي و مداحي برگزار شد.
– هواداران تيم پرسپوليس تهران قبل از شروع بازي همه بازيكنان تيم را تشويق كردند.
– بازيكنان دو تيم در ابتداي بازي با حمل پرچم حرم حضرت امام حسين و حضرت ابوالفضل (ع) بازي را متبرك كردند.
– به دليل مشكلات و حواشي پيش آمده در هفته گذشته در بازي سپاهان و استقلال و با تمهيدات هيئت فوتبال اصفهان هواداران دو تيم امروز با نظم خاصي در دو طرف استاديوم مستقر شدند به طوري كه نيمي از استاديوم در اختيار هواداران ذوب آهن و نيمي ديگر در اختيار هواداران پرسپوليس است

هواداران پرسپوليس عليه ممبيني و عنايت شعار دادند

در جريان مسابقه تيم‌هاي ذوب‌آهن و پرسپوليس، تماشاگران پس از آنكه هدايت ممبيني در يك صحنه مشكوك، پنالتي به سود پرسپوليس اعلام نكرد، هواداران تيم تهراني عليه وي شعار داده و نسبت به مسعود عنايت، نيز فحاشي كردند.

* احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه‌بان‌ها و افشين پيرواني سرمربي پرسپوليس در جريان مسابقه پرسپوليس به عملكرد ممبيني اعتراض شديدي كردند.

* از ساعت 10 صبح درب‌هاي ورزشگاه فولاد شهر به سوي هواداران باز بود و تا ساعت 12 بيش از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند.با شروع مسابقه بيش از 18 هزار تماشاگر مسابقه تيم‌هاي ذوب آهن و پرسپوليس را تماشا كردند.

* با توجه به درگيري كه ميان هواداران تيم‌هاي استقلال و سپاهان در مسابقه قبلي در ورزشگاه فولادشهر به وجود آمد اين بار به دستور مسوولان جايگاه تماشاگران به 2 بخش تقسيم شد و هواداران به صورت مساوي در فولادشهر مستقر شدند.

 هواداران پرسپوليس عليه پيرواني و بازيكنان شعار دادند

تيم پرسپوليس در هفته بيست و يكم ليگ برتر ايران در ورزشگاه فولادشهر با نتيجه 3 بر يك مقابل ذوب آهن شكست خورد.
در پايان مسابقه هواداران پرسپوليس كه در ورزشگاه مانده بودند عليه افشين پيرواني و بازيكنان شعار دادند و عنوان كردند بازيكنان بي‌تعصب بايد پرسپوليس را ترك كنند.

* هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه فولادشهر پس از دريافت گل سوم از ذوب آهن، به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترك كردند.

* پس از برتري 3 بر يك در فولادشهر هواداران ذوب آهن با در دست گرفتن پرچم ذوب آهن و سپاهان، پيروزي تيمشان برابر پرسپوليس را جشن گرفتند.

* منصور ابراهيم زاده و سعيد آذري، در پايان مسابقه با پرسپوليس به شدت از سوي تماشاگران تشويق شدند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)