مرجع خبري پرسپوليس:(16:18)/شنبه 14 دي

كارشناس داوري فوتبال گفت: قضاوت مسابقه پرسپوليس و ذوب آهن خوب انجام نشد و يك پنالتي پرسپوليس سوخت

هوشنگ نصير‌زاده  اظهار داشت: هدايت ممبيني به همراه كريمي و رفعتي قضاوت ديدار ذوب آهن و پرسپوليس را در حالي برعهده داشتند كه اين مسابقه صحنه‌هاي حساس بسياري داشت.

وي افزود: در دقيقه 30 كمك داور اول به تصور پاس به عقب پرچم خود را بالا برد ولي داور بعد از مشورت با وي به دليل هم عقيده نبودن با او توپ را بين بازيكنان دو تيم دراپ بال انداخت.در حالي كه در اين صحنه داور بايد يك خطاي پنالتي كه روي حسين بادامكي انجام شده بود را اعلام مي كرد.
وي افزود: در دقيقه 37 دروازه‌بان ذوب آهن در يك شيرجه توپ را تصاحب كرد. در اين صحنه هيچ خطايي اتفاق نيفتاد.
نصير‌زاده عنوان كرد: در دقيقه 42 داور كارت زردي به محمد‌رضا خلعتبري داد اما بينندگان تلويزيوني بعد از گل دومي كه اين بازيكن به ثمر رساند متوجه نشدند كه چرا خلعتبري اخطار دوم را دريافت كرد. همانطوري كه كارت‌هاي زرد به حدادي فر و پژمان نوري بي‌مورد به نظر مي‌رسيد.
اين كارشناس داوري ادامه داد: در دقيقه 64 داور يك پنالتي گرفت كه اين پنالتي توسط كمك داور اعلام شد. اين درحالي بود كه مدافع ذوب آهن پشت به كمك داور داشت و گرفتن اين ضربه از سوي كمك داور كمي عجيب به نظر مي‌رسيد.
نصير‌زاده با اشاره به پنالتي دوم پرسپوليس عنوان كرد: در دقيقه 82 داور اسماعيل فرهادي را به دليل آنكه مانع به ثمر رسيدن يك گل با دست شده بود از ميدان مسابقه به درستي اخراج كرد. تكرار ضربه پنالتي نيز توسط رفعتي به درستي اعلام شد.
وي گفت: گل سوم ذوب آهن نيز كه در برگشت با ضربه سر به ثمر رسيد در تصوير تلويزيوني آفسايد بودنش قابل اثبات نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)