خلعتبری می آید / با حسینی مذاکره می کنیم / آندو پشیمان شد

 

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : در قرارداد پیشنهادی باشگاه سایپا به باشگاه پرسپولیس یک اشتباه نگارشی وجود داشت که با رفع آن مشکلی برای جذب کریم انصاری فرد نخواهیم داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی با اشاره به این موضوع افزود: پس از اینکه باشگاه پرسپولیس با پرداخت 500 میلیون تومان برای مبلغ رضایت نامه جدایی کریم انصاری فرد از باشگاه سایپا موافقت کرد این باشگاه نامه ای ارسال کرد که بر مبنای آن سال بعد در صورت ترانسفر این بازیکن به خارج باشگاه پرسپولیس باید 50 درصد مبلغ قرارداد را به باشگاه سایپا پرداخت می کرد.

 

این مساله یک اشتباه نگارشی بود و طبق صحبت هایی که انجام دادیم این مشکل برطرف شده و باشگاه سایپا تنها خواستار دریافت 50 درصد از مبلغ حق انتقال این بازیکن شده که در تمام دنیا مرسوم است.

 

کاشانی ادامه داد : 50 درصد از مبلغ “قرارداد” یک بازیکن با یک تیم خارجی رقمی میلیاردی است که از توان هر باشگاهی خارج است اما پرداخت نیمی از مبلغ “حق انتقال” بازیکن که از سوی باشگاه مقصد به باشگاه ایرانی پرداخت خواهد شد مشکلی به وجود نخواهد آورد و با این درخواست باشگاه سایپا موافقت می کنیم .

 

 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه مشکلی در راه جذب انصاری فرد باقی نمانده تاکید کرد : این بازیکن 20 ساله است و با توجه به اینکه به خدمت سربازی هم نرفته نمی تواند به باشگاه های خارجی بپیوندد و مشکلی از نظر پرداخت حق ترانسفر هم نخواهیم داشت .

 

کاشانی درباره جذب محمدرضا خلعتبری بازیکن فصل گذشته تیم ذوب آهن هم گفت : خلعتبری از جمله بازیکنانی است که آقای دایی درخواست جذب آن را از من داشتند و این بازیکن با وجود اینکه چند پیشنهاد مناسب از باشگاه های اماراتی دریافت کرده مذاکرات خوبی با من داشت و برای پیوستن وی به پرسپولیس به توافق رسیدیم . شنبه ساعت 12 ظهر با این بازیکن جلسه نهایی برای امضای قرارداد برگزار خواهد شد.

 

سرپرست پرسپولیس درخصوص پیوستن جلال حسینی به این تیم هم گفت : آقای حسینی هم صحبت های کوتاه تلفنی با من داشته و قرار است در هفته آینده به باشگاه بیاید تا در صورت حصول توافق این بازیکن هم به پرسپولیس بپیوندد.

 

کاشانی با اشاره به جذب مازیار زارع تاکید کرد : آقای دایی درخواست خرید 2 هافبک از من داشت که با آندرانیک تیموریان و مازیار زارع وارد مذاکره شدیم که با مازیار به توافق رسیدیم اما آندو تا 20 تیرماه و پایان مسابقات جام جهانی از بنده فرصت خواست تا بتواند باشگاه آینده خود را انتخاب کند که به دلیل آغاز برنامه های اردوی تیم ما ، از جذب این بازیکن منصرف شدیم.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)