پرسپولیس نیوز : نخستین حریف پرسپولیس در فصل جدید جام حذفی مشخص شد.

بر این اساس پرسپولیس در نخستین بازی خود در فصل جدید جام حذفی،به مصاف قشقایی شیراز می رود.

 

مراسم قرعه کشی مرحله یک سی و دوم جام حذفی با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه ها در حال برگزاری است.

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس و خدایی از باشگاه استقلال در این نشست حضور دارند. میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال هم در این جلسه حاضر است.

غلامرضا بهروان در مورد بحث حضور تیم های در جام حذفی گفت: دو برنامه به همه باشگاه های لیگ برتر دادیم و خوردبین سرپرست پرسپولیس و شجاعی سرپرست ذوب آهن حضور دارند. به باشگاه ها اعلام کردیم نظر کتبی خود را بگویید. از 16 باشگاه 14 باشگاه برنامه شماره 2 را قبول کردند. در این برنامه تمامی مسابقات دیده شده است.  تیم های لیگ برتری در مرحله یک سی و دوم با تیم های به جز لیگ دسته اول و لیگ برتری بازی می کنند. گفتیم جام حذفی این مرحله بدون حضور ملی پوشان برگزار می شود.

بهروان افزود: اگر تیم های لیگ برتری با تیم های لیگ دسته دومی به حکم قرعه باهم روبه رو شوند در جام حذفی مسابقه دو تیم در ورزشگاه های استاندارد آن استان یا استان مجاور برگزار می شود. اگر دربی خوب برگزار شد همه کمک کردند. دو تیم، تماشاگران، نیروی انتظامی، اورژانس و رسانه ها کمک کردند. انشالله در برگزاری جام حذفی هم همدیگر را کمک کنیم.

سعید فتاحی مسئول لیگ برتر هم پیش از مراسم قرعه کشی گفت: تیم های لیگ برتری که بیش از 3 بازیکن در تیم ملی داشته باشند می توانند در زمان های دیگر که ملی پوشان را در اختیار دارند در جام حذفی به میدان بروند البته فقط دیدارهایشان در لیگ برتر و فشرده می شود.

پیش از این، ۶۰ تیم استانی و لیگ دومی در مراحل اول و دوم شرکت کرده‌اند و دیدارهایی را هم برای رسیدن به این مرحله انجام دادند.

در مرحله سوم از این مسابقات ۶۰ تیم از لیگ استان‌ها و لیگ دسته دوم، ۱۸ تیم لیگ دسته یک و شانزده تیم لیگ برتری شرکت می‌کنند. با توجه به حضور ۹۴ تیم در این مرحله و استاندارد نبودن جدول، ۶۰ تیم در مرحله سوم بازی می‌کنند و ۳۴ تیم با قرعه استراحت راهی مرحله بعد می‌شوند. در مرحله چهارم که مرحله یک سی و دوم لقب می‌گیرد، ۶۴ تیم حضور خواهند داشت.

برنامه این مرحله از مسابقات به این شرح است:

ملوان نوین- استقلال

قشقایی شیراز- پرسپولیس

تراکتور- فولاد یاسوج

استقلال خوزستان- نفت و گاز گچساران

پدیده مشهد- شهباز نوژن البرز

سفیر آبیک- صبای قم

شهرداری ماهشهر-سیاه جامگان

عقاب تبریز- فولاد خوزستان

پیکان- هف سمنان

بادران نوین- سایپا

شهرداری بوشهر- ذوب آهن

نفت تهران- مهرگان دره شهر

امید شهرداری اراک- گسترش فولاد تبریز

سپاهان- فضای سبز مشهد

اتحاد لردگان- ماشین‌سازی

شهرداری تبریز- صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان- استقلال آبی ب تهران

سپیدرود رشت- شهرداری فومن

نساجی مازندران- شهرداری ارومیه

گل گهرسیرجان- شهدای بیجار

استقلال البرز- استقلال اهواز

خونه به خونه بابل- شاهین بندری بوشهر

ایرانجوان بوشهر- نفت امیدیه

زاگرس یاسوج- فولاد یزد

راه آهن- شهرداری اهواز

ملوان- گیتی پسند اصفهان

بادران تهران- پاراگ

نفت نوین آبادان- مس رفسنجان

روز چهارشنبه زمان قطعی برگزاری بازی‌های این مرحله مشخص می‌شود. این مرحل هشتم و نهم مهر برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)