پرسپولیس نیوز : روزنامه استقلال جوان در سلسله رفتارهای زننده اخیر خود علیه پرسپولیسی ها، زشت ترین جلد ممکن را در شماره روز گذشته پس از مصدومیت دروازه بان پرسپولیس بست.

روزنامه ای که نه استقلال دارد نه جوان پسوند است آن چنان از مصدومیت دروازه‌بان اول تیم ملی مملکت ذوق زده شده که همه زنجیرهای شرم و حیا را پاره کرده و به بدترین شکل ممکن به تحقیر او در یک رسانه رسمی و عمومی دست زده بود.

دست‌مایه تمسخر بیرانوند هم چیزی جز اشتباهات تایپی و املایی پست های او نبود که چندین و چند بار در گذشته روی جلد این ارگان به اصطلاح فرهنگی سابقه تکرار داشته است.

مدتهاست که ناهنجاری ها حاکم بر فوتبال ایران از سوی رسانه ها صحبت می شود و در رسانه ها گزارش ها و یادداشت ها در مذمت این ناهنجاری ها نوشته شده است اما به نظر می رسد بیشتر از اینکه رسانه ها مخاطبان را هدایت کنند و جلوی زشتی ها را بگیرند، آنها روی رسانه ها تاثیر گذاشتند و فرهنگ تلگرامی وارد مطبوعات و خبرگزاری ها هم شده و تیترها و کلماتی در رسانه ها دیده می شود که خود اشاعه دهنده بی فرهنگی و زشتی در سطح جامعه هستند.
 وقتی روی جلد روزنامه های ورزشی تمسخر مصدومیت شدید دروازه بان اول تیم ملی را مشاهده می کنیم دیگر چطور در رسانه هایمان فحاشی در ورزشگاه ها و بی حرمتی به سنگ مزار پیشکسوتان را محکوم می کنیم. استفاده از جملات عامیانه و دوری از کلمات ادبی در مطبوعات و نفوذ فرهنگ تلگرامی در مطبوعات و تمسخر ورزشکاران ملی به دلیل استفاده از یک جمله قطعا باعث سلب اعتماد مخاطبان از شان و منزلت و ماهیت اصلی رسانه ها می شود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)