سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌ گفت: ۱۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان متمم جدایی گرفتند و در صورت عدم دریافت ۵۰ درصد قراردادشان تا نیم فصل می‌توانند جدا شوند.

 سیدسیروس پورموسوی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: متاسفانه شرایط تیم‌مان خوب نیست و قول‌ها عملی نشده است. بازیکنان امیدوار بودند در یک ماه تعطیلی لیگ شرایط مالی آنها خوب شود. متاسفانه تا به امروز که با شما صحبت می‌کنم وعده‌ها عملی نشده و شرایط خوبی نداریم.

وی در مورد اینکه بعد از جلسه استاندار و مسئولان باشگاه قرار شد پولی به تیم تزریق شود، خاطرنشان کرد: آن جلسه باعث امیدواری ما شد. استاندار لطف کرده و صحبت‌های لازم را انجام داد اما او که خودش نمی‌تواند برود پول بگیرد و به تزریق کند. متاسفانه آن پول هم به تیم نرسید.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا در این شرایط کار را ادامه می‌دهند، اظهار داشت: بعد از دیدار با ذوب آهن چند جلسه در تمرین حاضر نشدم تا اینکه استاندار تماس گرفت و گفت جلسه‌ای برگزار کردیم و ان‌شاءالله به زودی مشکلات حل خواهد شد. از سوی دیگر هواداران هم می‌خواستند تیم هر چه زودتر کارش را با قدرت پیش ببرد. در روزهای اول هم بازیکنان با انگیزه جلو آمدند و امیدوار به عملی شدن وعده‌ها بودیم. متاسفانه هر چه گذشت هیچ اتفاقی نیفتاد و این مسئله باعث دلسردی بازیکنان شد. از سوی دیگر بازیکنان رضایت‌نامه در دستشان است و اگر باشگاه به تعهداتش عمل نکند ممکن است از تیم جدا شوند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان به صورت کتبی رضایت‌نامه گرفته اند تا در صورت عدم پرداخت پولشان از تیم جدا شوند، گفت: بله متمم رضایت‌نامه در دستشان است. البته من این برگه را ندیدم و فقط از طرف بازیکنان در جریان این مسئله قرار گرفتم چرا که در جلسه ۱۲ بازیکن تیم با مسئولان باشگاه بنده حضور نداشتم. همه این نفرات متمم گرفتند تا در صورت عدم دریافت ۵۰ درصد از پول خود تا نیم فصل می‌توانند جدا شوند. البته اگر ۴۹ درصد هم پول به آنها پرداخت شود باز هم شرایط برای جدایی فراهم است.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های رحیم زهیوی و عزت پورقاز در مورد جدایی با استناد به همین متمم است، گفت: در جایی که بازیکنان باید احترام می‌گذاشتند و از خود تعصب و غیرت نشان می‌دادند این کار را کردند. مگر شانس چندبار به یک فوتبالیست رو می‌کند. بازیکنان ما که تا به الان پولی در فوتبال دریافت نکردند. آنها می‌خواهند در زندگی خود برنامه ریزی کنند ما ۷ ماه است که پولی دریافت نکردیم. شکم و جیب خالی تعصب و غیرت نمی‌شناسد. در تعطیلات لیگ همه تیم‌ها اردو رفتند و کار اصولی انجام دادند اما ما فقط در اهواز و در خاک و باد کارمان را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد دیدار مقابل ذوب ‌آهن یادآور شد: بازیکنان ما در این بازی به میدان می‌روند اما دل و دماغ ندارند. وقتی بازیکنان را در این وضعیت می‌بینم خودم بهم می‌ریزم. در این شرایط کارمان بسیار سخت است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)