پرسپولیس نیوز : در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس به رهبری برانکو ایوانکوویچ مقتدرانه به صدر جدول رقابت های لیگ برتر تکیه زده عده ای شکست خورده و مغموم، تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و نسبت دادن تهمت های ناروا به سرخپوشان به کار بسته اند.

یک بار از برنامه ریزی به نفع پرسپولیس می گویند در حالی که تیمشان فصل قبل سهمیه هم کسب نکرده بود و کسی پیش بینی نمی کرد جزو مدعیان باشد که بازی هایش را همزمان برنامه ریزی کنند و بار دیگر از ناداوری می گویند که 180 درجه با  نظر کارشناسان اختلاف دارد و بررسی ها نشان می دهد اگر اشتباهات داوری را نادیده بگیریم اختلافشان با صدر جدول دو برابر می شود!

در شرایطی که پرسپولیس سال های سال است از بی عدالتی ها و ناداوری ها ضربه خورده و قهرمانی های متعدد را از دست داده این فصل همه چیز برعکس شده و عده ای شکست خورده سعی دارند با بهانه های واهی واقعیت را وارونه جلوه دهند و پرسپولیس را دست پرورده مافیای فوتبال و موفقیت هایش را نشات گرفته از کمک دست های پشت پرده جلوه می دهند و هیچ دلی محکمی هم برای آن ارائه نمی کنند.

تنها تفاوت پرسپولس امسال با سال های گذشته این است که آن قدر قوی شده که حتی اشتباهات داوری را هم شکست می دهد و با وجود مردود اعلام شدن گل ها و چشم پوشی از پنالتی هایش در کمال ناباوری همگان برنده از زمین خارج می شود!

به همین خاطر لازم دیدیم تنها بخشی از ناداوری های برجسته طی سه سال اخیر علیه پرسپولیس را مرور کنیم که بدون هیچ اغراقی سه جام قهرمانی مسلم را از چنگ سرخپوشان ربوده و تقدیم رقبای مستقیمش کرده است. ذکر یک نکته مهم ضروری است که این ها تنها بخشی از اشتباهات واضح و پر سر و صدای رخ داده است و از ذکر جزییات فهرست بلندبالای ناداوری ها علیه پرسپولیس در این مدت به دلیل پرهیز از زیاده گویی خودداری کرده ایم. جایی برای ذکر بی عدالتی ها در مدیریت، برنامه ریزی و برخوردهای انضباطی هم در این مطلب وجود نداشت:

لیگ سیزدهم – هفته 22: آرش افشین با کمک دست به پرسپولیس گل زد و قهرمان لیگ عوض شد. فولاد یک امتیاز بیشتر داشت و یک امتیاز هم از پرسپولیس کسر شد تا جای قهرمان و نایب قهرمان عوض شود! با حذف این اشتباه سه امتیاز از فولاد کسر و سه امتیاز به پرسپولیس اضافه می‌شد.

نظر کارشناس داوری:

 

لیگ پانزدهم – هفته 4 :
برخورد توپ به سینه بنگر پنالتی اعلام شد
خطای منجر به گل ذوب آهن اشتباه بود
پنالتی پرسپولیس باید تکرار میشد
اخراج بنگر اشتباه بود
پرسپولیس با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس – داور:

 

لیگ پانزدهم – هفته 6: صالحی برخورد توپ به سر رضاییان را پنالتی گرفت تا پرسپولیس دو بر یک شکست بخورد. پرسپولیس یک امتیاز از دست داد و با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس – مسئول:

 

لیگ پانزدهم – هفته 19:
یک پنالتی روی طارمی اعلام نشد
یک بازیکن ذوب آهن باید اخراج می شد
پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد
پرسپولیس با تفاضل گل کمتر قهرمان نشد!

نظر کارشناس:

 

لیگ پانزدهم -هفته 21: گل تساوی خطای دقیقه 91 سایپا در حالی که بازیکن تیم با دست و پا روی لوبانوف خطا کرد. پرسپولیس دو امتیاز از دست داد و با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد!

نظر کارشناس:

جام حذفی 95-94 – یک هشتم نهایی:
توپ به سینه ایمان صادقی خورد
دروازه بان پرسپولیس اخراج و تیمش دقیقه 22 ده نفره شد
طارمی در مسابقه قبل به اشتباه اخراج و محروم شد
پرسپولیس باخت و یک جام از دست داد!

نظر کارشناس:

 

چه مافیای مظلومی است این پرسپولیس، سه جام قهرمانی اش را در سه سال گرفتند و این مافیا با دست های پشت پرده کثیف کاری از دستش برنیامد! پرسپولیس اگر مافیا داشت قهرمانی را با تفاضل گل  از دست نمی داد و مانند لیگ دوازدهم کافی بود محسن ترکی یک هفته به لیگ برگردد و یک سوت بزند و یک پنالتی بگیرد تا این تیم به راحتی  آب خوردن قهرمان شود.
همه این موارد با نظر مستند کارشناس داوری ارائه شد و مانند ادعاهای پوچ و بی سر و ته تراکتورسازی خبری از غوغاسالاری بی پشتوانه و از روی خیال و توهم نبود. در شرایطی که روز، شب جلوه داده می شود و مظهر فساد، حرف از ناپاکی می زند وظیفه داریم واقعیت ها را بازگو کنیم تا مقابل جعل تاریخی کسانی که تا خرخره در فساد و تباهی غرق شده اند بایستیم.

* حسن مهدوی – پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)