پرسپولیس نیوز : در مقطع کنونی فدراسیون به نوعی خود را در یک چالش بزرگ می بیند اما با انتشار حکم محرومیت تراکتورسازی همه چیز شفاف خواهد شد.

1-باشگاه تراکتور سازی در تلاش است که عنوان نماید از نقل و انتقالات تعلیق شده نه محروم، حتی اگر تعلیق هم بوده باشید جذب نورالهی عالیشاه و بیگ زاده غیر قانونی بوده و تخلف.
آنها در 8 امتیازی که کسب کرده اند، به میدان رفته اند و باید تمام بازی هایی که آنها بازی کرده اند سه بر صفر شود و تیم تراکتورسازی 30 امتیازی خواهد شد. با این حساب تیم هایی مثل ذوب آهن و پیکان و استقلال نیز شانس کسب سهمیه آسیا دارند. باید عدالت برقرار شود.

2-باشگاه تراکتور سازی تلاش می کند در صورت اثبات همه ی مسائل اعلام و عنوان نماید که ما نامه ای از فدراسیون فوتبال مبنی بر حکم فیفا دریافت نکرده ایم.
پیگیری های ما نشان می دهد این ادعا هرگز صحت ندارد! فدراسیون فوتبال ظاهرا به تراکتور سازی اخیرا موضوع را اطلاع داده و حتی اگر فدراسیون فوتبال در این زمینه کوتاهی کرده باشد در اصل موضوع هیچ تفاوت و مسئله ای ایجاد نشده چرا که فیفا کاری به این چیزها ندارد و به اصطلاح کارشناسان حقوقی فوتبال، فیفا بر سر این مسائل و اجرای احکامش با هیچ کس شوخی ندارد. به ویژه فوتبال ایران که باشگاه هایش پرونده های انضباطی بسیاری در فیفا دارند.

3-آنهایی که می گویند پرسپولیس هم محروم بود و استدلال تخیلی شان عدم جذب ناطق بوده، خوب می دانند که این حرف ها خریدار ندارد.
پرسپولیس بخاطر شرط مالی سنگین تیم نیروی هوایی عراق موفق به جذب ناطق نشد.به طور کلی باشگاه نیروی هوایی موافق جدایی ناطق، بازیکن ملی پوش خود نبود و به همین دلیل یک شرط مالی سنگین را پیش پای پرسپولیس گذاشت.بنابراین پرسپولیس محروم نیست.بند بعدی را بخونید.

4-مدیران باشگاه پرسپولیس امروز سیستم تی ام اس را چک کردند. ایمیل های باشگاه را بررسی کردند. ازفدراسیون فوتبال هم استعلام گرفتند و خیال هواداران راحت باشد، پرسپولیس محروم نیست.

در هفته ها و ماه های آتی حتی اگر حکم پرونده ژوزه از سوی دادگاه  CAS  به ضرر پرسپولیس اعلام شود با یک همت عالی، هواداران می توانند در پرداخت این بدهی سنگین به باشگاه کمک کنند تا برای قهرمانی سهم و تاثیرگذاری خود را بیشتر کرده باشند. هواداران نگران محرومیت پرسپولیس نباشند.

5-برای آنهایی که به پیج باشگاه الهلال رفته اند، برای امثال محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی یک باشگاه پرطرفدار و برای همه آنهایی که در پی محرومیت استقلال و تراکتورسازی در تلاش برای فرافکنی هستند، متاسفیم. همانگونه که کیانی و آقایی داور را هل دادند و آب از آب تکان نخورد اما صادقیان با هیاهوی برخی رسانه ها و حکم سنگین کمیته فدراسیون فوتبال، 6 ماه محروم شد. همانطور که قلعه نویی،بیگ زاده، آجرلو و باشگاه تراکتورسازی به پرسپولیس توهین کرده و به فوتبال ایران تهمت زدند اما آب از آب تکان نخورد اما برانکو با یک مصاحبه و اعتراض احضار شد، حالا هم مانده ایم که چرا فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی حکم فیفا درباره محرومیت تراکتورسازی را منتشر نمی کنند.
با انتشار این حکم همه چیز شفاف خواهد شد. آن وقت با مشاهده تاریخ و متن حکم معلوم می شود که تراکتور چه تخلفی کرده و درباره 3-0 بازی هایی که عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده به میدان رفته اند چه تصمیمی باید گرفت. البته سند زمان محرومیت تراکتور در تی ام اس توسط یکی از دوستان (عبدالصمد ابراهیمی، کارشناس حقوقی فوتبال) منتشر و تحلیل شد و این نشان می دهد که جذب نوراللهی، عالیشاه و بیگ زاده تخلف بوده است. و بر همین اساس باید تمام بازی هایی که این بازیکنان به میدان رفته اند، 3-0 شود.

6- هواداران پرسپولیس انتشار حکم محرومیت تراکتورسازی را از فدراسیون فوتبال مطالبه کنند. این حق همه تیم های لیگ برتری است. در مقطع کنونی فدراسیون به نوعی خود را در یک چالش بزرگ می بیند اما با انتشار حکم محرومیت تراکتورسازی همه چیز شفاف خواهد شد.
ما منتظر شفاف سازی در فوتبال برای احقاق حق همه تیم ها و به ویژه پرسپولیس بزرگ می مانیم.

*حسین قدوسی
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)