سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، اگر سوءتفاهم نبود، ده‌ها میلیارد هم می‌دادند از تصمیم خود برای کناره‌گیری از هدایت زردپوشان صرف‌نظر نمی‌کرد.

 عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ما 10 بازی حساس و مهم پیش رو داریم و تمام توجه‌مان روی این بازی‌هاست.

وی افزود: ما برای بازی‌های حساس آینده بچه‌ها را توجیه کرده‌ایم و در جریان هستند که بازی‌های بسیار سختی داریم. تلاش می‌کنیم که با بازی خوب سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم. ما بازی‌های گذشته را فراموش کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا بهترین راندمان کاری را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استعفایش گفت: من به خاطر خودم استعفا ندادم. نمی‌خواستم به خاطر خودم این کار را انجام دهم، چون تعهداتی داشتم نسبت به باشگاه و به خاطر اصول مربیگری این کار را انجام دادم.

ویسی ادامه داد: مقصران این استعفا 50-50 نقش داشتند، چون در مورد جذب بازیکن موردنظر به من اطلاع ندادند. متأسفانه در این بین افرادی در حال شیطنت بودند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در منزلش و بعد از دیدار با اخوان تصمیم به استعفا گرفته است، گفت: به منزل رفتم و دیدم که خانه تاریک است، خانه ما جن دارد! اگر سوءتفاهم نبود، ده‌ها میلیارد هم می‌دادند برنمی‌گشتم، اما چون 50 درصد مقصر من بودم برگشتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره جایگاه سپاهان در جدول گفت: بازی‌ها هرچه به آخر فصل برسد سخت‌تر می‌شود. جایگاه ما اصلاً مهم نیست. صبا با آن وضعیت در اصفهان سپاهان را شکست داد، تمام تمرکز ما روی سه امتیازهاست و با تمام وجود فردا بازی می‌کنیم.

ویسی در مورد محرومیت تیم‌ها از نقل‌وانتقالات بازیکنان و شکایت برخی بازیکنان از باشگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها گفت: وقتی زیاد بازیکنی را نشناسیم و او را وارد تیم کنیم دچار مشکلات می‌شویم، بخشی مربوط به سهل‌انگاری و بخشی مربوط به بودجه تیم‌هاست، اسدی گفت وقت صداوسیما پول باشگاه‌ها را ندهد تیم‌ها نمی‌توانند بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند که باعث مشکلات نقل‌وانتقالات می‌شود.

وی بیان کرد: اگر تیمی از نقل‌وانتقالات محروم است، چطور بازیکن می‌تواند از آن تیم خارج شود اما نمی‌تواند بازیکن جذب کند؟! من درباره این قانون‌ چیزی نمی‌دانم اما باشگاه‌ها باید مراقب باشند تا این اتفاقات برای ما نیفتد. هر روز تیم‌های لیگ یک و دو و سایر تیم‌ها محروم می‌شوند و این اتفاقات نباید برای فوتبال ما رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازیکنانی که جذب خواهند کرد، گفت: یک جای خالی داریم. صحبت‌هایی کرده‌ایم اما هنوز هماهنگ نشده است. در مورد روزبه چشمی باید بگویم او فعلاً مصدوم است. موضوع سجادشهباززاده نیز هنوز مورد قبول باشگاه استقلال واقع نشده است.

ویسی افزود: من هافبک دفاعی را بیشتر ترجیح می‌دهم، فکر می‌کنم اگر موفق به جذب بازیکن طی این روزها نشویم دیگر فرصتی نداریم.

وی درباره وضعیت جباروف تصریح کرد: جباروف را هنوز کاملاً ندیده‌ایم. او جزو لیست بازیکنان ماست، اما آمادگی بدنی کامل را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومان و مصدومان تیمش بیان کرد:  جلال علی محمدی و  میرزایی مصدوم هستند، اما محرومی برای این بازی نداریم.

ویسی درباره تغییر پست بازیکنان تصریح کرد: تغییرات همه جای دنیا هست. ما باید به عقبه تیم خود فکر کنیم. فرشاد احمدزاده در بازی قبلی پرسپولیس بک چپ بازی کرد و عالی بود هرچند در گذشته در آن پست بازی نکرده بود. شجاع هم بازیکن خوبی است و هرجا بتواند بازی می‌کند. فکر می‌کنم اگر دفاع وسط بازی کند برای او بهتر است.

وی درباره بازی برابر پرسپولیس گفت: ما هفته به هفته جلو می‌رویم. بازی با پرسپولیس هم بازی خاصی برای ما خواهد بود، باید 200 درصد تمرکز داشته‌ باشیم. تمام ذهن ما متمرکز این بازی است و امیدوارم یک اتفاق بسیار زیبا در آزادی در برابر پرسپولیس رقم بخورد، هرچند پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عارف غلامی خاطر نشان کرد: عارف جوانی است آینده‌دار که پیشنهاد خارجی هم دارد، امیدوارم این چنین جوانان خوبی در آینده داشته باشیم. باید شرایط برای او مهیا باشد تا به پیشنهاداتش پاسخ دهد، فوتبال ما از چنین جوانان خوب زیاد دارد.

ویسی همچنین تصریح کرد: برای موفقیت همه ارکان باید در کنار هم باشند، اگر قلم شما هم بد بچرخد اتفاقات زیبا برای ما نمی‌افتد. من هستم و می‌روم، بعدی هم می‌آید و می‌رود، امیدوارم بعد از 20 بازی که اذیت شدیم آنچه می‌خواهیم رخ دهد، هرچند تیم ما جوان است، اما خود من از شرایط راضی نبودم.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی که به فکر اذیت کردن ما هستند، شانتاژ می‌شوند، حتی اگر گردن من را هم بزنند با آنها طرف نمی‌شوم. در این مدت دکتر، مهندس، کارگر و کارمند با من تماس گرفتند و به حرمت آنها تا آخر فصل می‌مانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)